Türkiye'de teknolojik bir devrim yaşanmış dünyanın yeni söz sahibi Türkiye olmuştur. İstihbarat raporlarında Türk gözü denilen casus cihazinda rapor geldi. vatikan ile israil ayrıca güney kore bağlantısı çok kısa aralıkta irtibat kurulmuş. Bu işi hemen takibe alma gerekliliği hisseden oğuzhan hemen gerekli yerlere raporu kriptolu ve nokta alfabesiyle özel ışıma cihazı ile kodlayarak göndermiş. Zaman makinesi yolunda gitmeyen durumu aynı şekilde Türkiye'ye rapor etmiştir Türkmenistan yolu ile anlaşılan yeni bir tezgah dönüyor ki ilk defa makinede alfa beta ve teta dalgaları aynı anda yükseliyordu. Bundan tam 2 ay önce mossad ajanı bilgisayar korsanları Türk gözünün projesini çalma girişimleri israil için fiyasko ile sonuçlanmış tam 13 devlet memuru devletin farklı kademelerinde yakalanmış ve idam edilmişti. Belli ki yeni bir bozgun peşinde olan mossad başkanı ipsel ve Turkiyedeki yapılanan köstebekleri yine Türkiyeyi uğraştıracak gibi görünüyordu. Bu işin peşine büyük bir timi kurma görevi eski bir bordo bereli ertuğrul'a verildi 40 kişilik bir terörist grubunu kürşat ile darmadağın ederken ayağına gelen şarapner parçası malesef ayağını sakat bırakmıştı. Daha sonra emekliliği kabul etmeyip MİT'e katılmıştır fransızca çince rusça kurslarını başarılı şekilde bitirince MİT'e alınmıştır. Bir çok teşkilatın içine sızıp kritik hamlelerle yararlı ve başarılı işler yapmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRK GÖZÜ
Science FictionBu hikayenin Türkiyedeki teknolojik gelişime yaratıcı fikirler ile katkısı olsun istedim neden biz ışınlammayı bulmayalım? Yasin Yahya