Soğuk bir kış günü odasında hayatın hemen hemen her saatini geçirmekten haz duyan bir çoçuk. Saat epeyce bir geç olmuştu uyku onun gözlerini yakalamak için elinden geleni yaparcasına bir başkaldırış havasıyla esir almak istiyordu. Oysa onun ruhunda savaşçı, inatçı, kararlı bir çocuk olması iyice onu zorluyordu.
Hayat bizleri hiç ummadığımız, beklemedigimiz, aklımızın ucundan geçmeyen tercihlerin baş rol oyuncusu yapmakta hep ısrarcı bir tavırla beynimizi ele geçirdi. Karşı koymak bu eyleme imkansız gibi bir şey. Oyun oynamak çocukların işidir derler. Kaderin oyununu bilmeyen mahluklar, herseyin en iyisini en doğrusunu bildiğini zanneden aslında bir bok bilmeyen fazlalık insanlar. Hayaller bir paçavra gibi ordan orya savrulduğu günden beri ruhsal bir çöküntü yaşayan gençler , hiçbir şeyden habersiz büyümek için can atan saf duygulu çocuklar.
Siz hiç ölmekten korktunuz mu?
Ölüm; insanın bu fani dünyadan ahirete cam tarafından kesilen bir otobüs bileti. Bedenin bu gaddar dünyanın bir parçası olan mezarlıklarda belli bir vakte kadar bekletilmesi ne kadar acınası bir durum. Ruh başını alıp giderken arkasına bile bakmadan, beden ona özlem dolu gözlerle, kıymet bilememiş bir dille ağıt yakarak uğurlar ona can veren nefesi.
Peki ya; ruhu bedenden çıkma vakti gelmemiş kendini ölü ilan eden umutsuz , çaresiz insanlar,
Hayelleri, umutları, sevdaları çalınmış ellerinden alınmış çogu kez kırılmış, kaybetmiş, reddedilmiş bitmiş. ...İyi olmak her devirde kaybeden tarafı göze almak demektir. Saf lakabını benimseyerek yaşamaya devam etmek güçlü bir karakter belirtisi olarak görülür hemen hemen yok denilecek insanlar tarafından, artık kimse kimseyi sevmez, acımaz, düşünmez, umursamaz, kapar gözlerini tüm olaylara ne hali varsa görsün düşüncesiyle usulca kapatırlar kapılarının kilidini usulca...
İnsanların karıncalara merhameti; evlerinden içeri girene kadardır. Yaşam boyunca ellerinden sabun gibi kaygan dualar göklere gitmemekte kararlı gibi görünsede gönülün ihtiyacı olan istekler, dilekler, haykırış olur düşer diline yeniden. Kavga edersin olmayacağını bildiğin, yanmayacağından emin olduğun ucuz maliyetli mumla, ışığını kaybeder gibi olursun yolunu şaşırır öylece görmeden birşeyler yürürsün cebinde umut dolu ögütlerle boş laflarla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimin Tarafındasın
Short Storyİyi veya kötü Doğru veya yanlış Melek veya şeytan Günah + Sevap Kader oyununda hür iradenle tercih etmiş olduğumuz bu hayat serüveninde genel bir bakış açısıyla muaazam bir algı operasyonu. .