Capitolul 5 : Ce este asta?

319 20 0
                                    

**După 5 ani**

Au trecut deja 5 ani de când sunt în legiune şi ce pot să zic..? Sunt printre primi la mânuit echipamentul 3D, iar despre Levi..A plecat acum 5 zile în expediția 58 şi nu ştiu din ce motiv sunt îngrijorată! Fix acum 5 zile a fost ziua mea, am împlinit 19 ani...Mă întreb ce sa întâmplat cu şobolanul ăla..
-La ce dracu te gândeşti,Carfort!? a scuipat cuvintele Jean.
-Mă gândesc la cum o să mori,față de cal! am zis eu calm.
-Te gândeşti cumva la caporalul Levi? ă? ă? Am ghicit?
-Kirschstein, nu îți încerca norocul !
-Normal că la el te gândeşti Nikky,nom,nom,nom,mereu se uita la tine ,nom,nom! spune Sasha muşcând dintr-un cartof.
-La naiba cu voi! am strigat eu.
Ori cât aş nega eu, era adevărat ,drace! Chiar îmi place de caporalul meu?
Urechile îmi bubuiau de la sunetul trompetelor care anunțau venirea celor din expediția 58..M-am ridicat de la masă şi am ieşit afară din casă,am fugit la locul unde se petrecea toată hărmălaia asta.
Erwin..Erwin..ERWIN ,uite-l!
-Erwin!? am spus eu nerăbdătoare..
-Da,cadet Nikky? mi-a răspuns el calm.
-Unde-i şobolanul?? am spus eu şi el s-a uitat la mine confuz..
-Care şobolan? Ah, vrei să spui Levi? a spus el şi a arătat cu degetul spre un bărbat plin de tăieturi şi sânge uscat era Levi.. Ohh nu!! Am vrut să mă duc la el dar m-am oprit.. O fată cu părul portocaliu îl bandaja,ce dracu? Simt ceva în burtă ce nu îmi dă pace,nu mă lasă să mă duc la el! mă întorc,vroiam aşa tare să mă duc la el ,dar eu mă întorc! Ochii mă înțeapă şi lacrimi amare cer să iasă afară fără voia mea..Am fugit în camera mea, ignorând toate întrebările cu "de ce plângi?" ,după am încuiat-o. Măcar am văzut că Levi e bine şi e îngrijit..

Levi P.O.V

Expediți,peste expediți ,nu au nici un rost. Am ieşit rănit în încercarea de a o salva pe idioata de Hanji ,cine dracu se duce la un titan şi încearcă să pună mâna pe el!?

****
Eram întins pe un pat cu multe răni,iar Petra îmi curăța, chipul angelic şi fericit al acestei fete mă făcea să mă simt şi eu bine şi dacă nu aş fi mereu cu roşcata asta în cap, aş aprecia mai mult ce face pentru mine..
-Ahhh.. am gemut eu de durere..
A luat mâinile ei mici de pe mine speriată. Mă amuza la culme fata asta.
-Îmi pare rău, caporale Levi..
-Nu-i nimic cadet,continuă. am spus eu calm.
Nu ştiu din ce motiv mi-am întors capul în partea dreaptă şi am văzut-o. .
Privirea ei spunea totul ..Era :supărată, îngrijorată,confuză şi nu în ultimul rând geloasă?! Am pufnit într-un râs. Se pare că roşcata nu a fost la fel de bucuroasă ca mine,ba chiar s-a întors frumuşel şi a plecat în fugă punându-şi mâinile la unul din ochii .
Ce draci are fata asta? E bipolară în numele lui dumnezeu? Acum câteva minute când stătea cu Erwin era fericită..Am auzit cuvântul  "şobolan" oare vorbeau de mine?..

Scuzați eventualele greşeli gramaticale.

The little dirty girlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum