Capitolul 10 :

464 22 7
                                    

Capitol pervers ,scene indecente,puteți sări.

Nikky P.O.V

Am încercat să mă eliberez din brațele lui, îmi ținea mâinile şi mă sărută. Dar nu un sărut timid .. Ci unul pasional, limba lui cerea permisiunea de a intra şi eu..L-am lăsat.. Mi-a fost dor de ochii lui,mereu erau recii ca nişte ghețari ,dar acum erau blânzi şi plini de dorință..
Mă ia ca pe un sac de cartofi după ce îmi pune prosopul bine, îşi pune o mână "protectivă" pe fundul meu şi pleacă din saună..
-Stai! Levi! Unde mă duci?! am țipat eu.
-În camera mea..Să terminăm ce am început.. a spus el încet şi răguşit.
Eram sigură că avea un ditamai zâmbetul pervers.
Îl băteam în spate cu pumni să-mi dea drumul.
Ma dus în camera lui şi i-am spus repede .
-Dar Petra!? am spus eu în timp ce mă punea în pat..
-Te iubesc Nikky.. am rămas mută.
-Mincinos! ... am strigat.
-Nu crede şi taci! a spus el..

Levi P.O.V

Am luat-o şi am dus-o în camera mea..O vreau sub mine,agitându-se..
Am pus-o pe pat ea mişcându-se şi zbătându-se ,punea mâinile mici pe pieptul meu şi încerca să mă împingă. Ha,ha! Sunt mult mai mare ca ea ! Oi fi eu mic dar ea nu e mai mare ca mine..
-Dar Petra!? a întrebat ea repede.
-Te iubesc Nikky! am spus eu..Chiar o iubesc ,e perfectă,tot la ea e perfect!
-Mincinos! a spus ea nesigură.
-Nu crede şi taci. am mârâit eu ..
Şi-a pus mâinile în părul meu, trăgea, se juca cu părul meu. Am sărutat-o apăsat ,am pătruns cavitatea dulce a ei, am dat prosopul jos îngerului meu, am sărutat sănii moi, am coborât până la abdomen şi am lăsat o dâră de salivă..Am vrut să cobor mai jos dar..
-L-levi..Ce faci?! a țipat ea.
-Ce crezi că fac? am spus calm , şi am depus multe săruturi pe gâtul ei..
-Te dai jos de pe mine şi te arunci pe geam... A spus ea serioasă..
Am muşcat părticica gâtului,ea gemând de durere ,ma ciupit de abdomen .
-Auu! strig eu de durere.
-Tsk...Şi? Petra? După ai să pleci la ea? a spus ea şoptit cu ochii lăcrimați..
-Nu ştiu, tu ce zici? am spus sarcastic. .
Ei ea nu prea a înghițit glumița mea şi a început să plângă, am aşezat-o lipită de mine şi i-am sărutat năsucul obraznic..Am pus pătura moale peste noi şi i-am şoptit.
-Eu cred că o să fi tu aici mereu înaintea ...Petrei. Te iubesc
-B-Baka ai văzut ce frumoasă e Petra măcar ?a spus ea ..
-Tsk.. Taci odata Nikky cu Petra !
-Tac când vreau piticule de grădină! a spus ea enervată..
Am mârâit înfuriat la ea dar atunci..

-Nu aş m-ai putea spune.. Că şi eu te iubesc Levi,şobolan,pitic de grădină, arogant ,obsedat de curățenie, shorty,MORI.
Eh.. aş fi în stare să o strâng de gât..

________
Bai neko,asta-i capitolul, 500 cuvinte ca întodeauna! Vă iubesc şi sper că va plăcut!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 31, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The little dirty girlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum