Bugün günlerden...mmmmm...... Tanrım! Pazartesi! Okul vardı ve ben tamamen unutmuştum! Saate baktığımda yarım saat sonra hazır bir şekilde okulda olmam lazımdı! Hemen dolaptan bir kombin çıkarıp üstüme geçirdim. Koşarak aşağı indim ve yazın aldığım siyah harley davidsonuma atladım. Bu sene 4. sene , son seneydi. Neyse çantama 3 defterimi atmayı ihmal etmedim tabii. Öylesine o da dersi dinlemesemde özel dersler saolsun harika bi öğrenciydim. Olabildiğince gaza bastım. Okula vardığımda kendime şaşırmıştım. Çünkü daha 2 dakikam vardı. Rekorum olmalı diyerek sınıfa ilerledim ki biri üstüme atladı. Tanrım şunu yapmamanı kaç kere söylicektim?!
-Lanet olsun Kelly!
-Uzgunum...Seni cok ozledim!
-Birde bana sor?
-:(
-Tamam .... Takiliyorum.
-Iyi Kat....
-Hadi sinifa cikalim. Bana garip garip ve hayranlikla bakan gozlerden nefret ediyorum.
-Hadi...
Sinifa yururken koridordada herkes bana bakiyordu. Sasirmiyorum cunku her sene bu boyle oldu. Ilk yilin 3. haftasinda geldigim icin ^YENI^ unvanini elde etmistim. Bu da dikkat cekti tabii. Bazi okuzlere kafa tutuncada ve ^gizli:D^ biseyler daha yaptigimda Bad Girl unvanini elde ettim. Okulu best kizlari (kendini begenmis surtukler) bana her zaman nefretle bakarlar.Erkekler... Onlarin bakislarina anlam veremiyorum. Biri ^benimsin^ der gibi bakiyor (ki imkansiz;D), biri nefretle, biri hayranlikla... Lanet olsun! Bakiyorlar iste... Yeniler geldigi icin herkes kendini tanitmak zorundaydi. Sira bana geldi.
-Kendini tanit hadi.
-Adim Katherina ya da Sarah diyebilirsiniz.
dedim ve yerime oturdum. Hoca bana sert sert bakiyordu.
- Ayrintili!
dediginde gozlerinden alev fiskiriyordu.Tekrar ayagi kalktim ve;
-Bad Girl um bana bulasmayin caniniz yanar. Uyariyim dedim.
diyerek hozaya baktim. Pis pis sirittim ve onume baktim. Hocanin bana nefretle baktigini biliyordum ama bana birsey demiyordu. O da dahil hicbir hoca. Birden kapi caldi ve iceri bir co- Pardon! Meteor girmisti! Hoca;
-Gec kaldin?
-Ozur dilerim bir daha olmiycak.
-Bos bir yere otur.
Gozleriyle sinifi tararken bende ona eslik ettim. Bir tek benim yanim bostu. Ona baktıgımda gozleri bana kilitlenmıstı. Tanrım! Gozleri o kaddar guzeldı kı... Bana dogru yurumeye basladiginda kalp atislarim artmaya basladi. Ben ona bakakalmistim. Birden tepemde durdu.
-Kayıcak mısın?
-Hı?
-Kayıcak mısın ben mi oraya geçiyim?
-Ee.... Pa-pardon. Otur.
dedim ve yana kaydım. Otururken gülüyordu. Gamzelerinin içinde boğulabilirdim.
-Joseph.
dedi ve elini uzattı.
-Katherina Sarah, Bad Girl.
dedim ve elini sıktım. Göz kırptıktan sonra hocayı dinlemeye başladı. Zil çalar çalmaz ayağı fırladım. Joseph hala oturuyordu.
-Geçebilir miyim???
-Ah tabii.
dedi ve ayağı kalktı. Kapıdan çıkıcaktım ki birden bir ses yüzünden stop ettim.
-Hey! Bana okulu gezdirir misin Kat?!
Herkes bana şok geçirmiş gibi bakıyordu. Çünkü en yakın arkadaşlarımdan olmamasına rağmen Kat demişti.
-Tabii. Bu arada adım Kat değil Katherina yada Sarah.
-Pardon.
dedi ve yanıma geldi. Kulağıma eğildi ve fısıldar sesle;
-Saol.
dedi. O sırada merak etmiş olucak ki Kelly sınıfıma doğru geliyordu. Yanıma geldiğinde Joseph'in gitmiyiceğini anladığında bana garip garip baktı.
-Joseph. Bu en yakın kız arkadaşım Kelly.
-Memnun oldum.
-Olmalısın.
dedi Kelly ukalaca.
-Ukala. Neyse... Hadi ben sana okulu gezdiriyim.
dedim ve elini tutup bahçeye doğru çektim onu. Bir süre sonra elini bıraktığımda elimi tutan o olmuştu. Önce birleşen ellerimize sonra da Joseph'e baktım. O da bana bakıyordu. Normal bir kız olsaydım bir şey yapmazdım ama ben Bad Girl'üm. Elimi çektim.
- Easy tiger.
dediğimde sesli bir kahkaha atmıştı. Sesi ilk defa bu kadar güzel gelmişti kulağıma. Tanrım ben neler düşünüyordum? Neden bu çocuk böyle hissettiriyordu?! Tanrım! Birden bir sesle irkildim. Joseph karşımda beni dürtüyordu.
-Katherina! Hey ... Sarah?!
-Pa-pa-pardon dalmışım.
-Orası kesin.
-Hadi kantine gidelim.
-Yerini biliyo musun ?
-Ha-hayır. Yani sen biliyosundur canım?!
-...
-Dalgamı geçiyosun?!
-Hadi yürü...
-Bad Girl olmayı hak ediyosun.
-Kendimi seviyorum naparsın?
dedim ve sırıttım. O da sırıtıyordu. Kantine girdiğimizde tüm gözler bana döndü. Pardon , bize demeliydim. Hele de Anthony bana sert sert bakıyordu. O da kim lan? dediğinizi duyar gibiyim. Bana aşık hatta bağlanmış olan beni deli gibi kıskanan okulun popi , yakışıklı çocuğu Anthony. Neyse bana kıskanç bir şekilde bakan gözlerinden gözlerimi kaçırdım. Joseph ile bir masaya oturduk. Anthony masaya geldi ve ;
-Sende kimsin lan?!
-Sen kimsin lan?!
-Hey hey hey! Kesin sesinizi! Bu Joseph bu da Anthony. Şimdi Anthony ****** git!
-Gitmessem naparsın Bad girl?
-Bunu.
dedim ve ice tea'mi başından aşağı döktüm. Joseph gülme krizine girmişti. Herkes kıkırdıyordu. Bende güldüm tabii. Bana sert sert baktıktan sonra sinirle kantini terk etti. Biz Joseph ile sohbete dalmıştık. Gözlerim gözlerine deydikçe kendimi mutlu ve huzurlu hissediyordum. Joseph ;
-Neden bana öyle bakıyorsun???
-Hi-hiiiççç.
-Eminim öyledir.
-Tamam evet , gözlerin harika.
-Benimkilermi harika?! Seninkilere ne demeli ??? Bildiğin kızıl gözlerin!
-Ben zaten her konuda harikayım;D
-Aahhhh unutmuşum Bad Girl ha?
-Yeap;D
Zil çaldı ve sınıfa doğru yürümeye başladık. O sırada Kelly beni çekiştirmeye başladı.
-Ne var Kel?
-Neler oldu? Neden ikinizde sırıtıyorsunuz?
-Güzel vakit geçirdik. O diğerleri gibi yılışık değil. O farklı. Benim hislerim gibi.
Son cümleyi fısıldar gibi söylemiştim ama Kelly duymuş olucak ki;
-Sen onu SEVİYORSUN!
-Lanet olsun , bilmiyorum!...
SELAM! YORUM VE VOTE LARINIZI BEKLİYORUM.... 3. BÖLÜMDEN SONRA SINIR KOYMAYI PLANLIYORUM. YORUM LARINIZI VE VOTE LARINIZI ESIRGEMEYIN LUTFEN :D