Okulun ikinci gunu. Telefonuma baktigimdan 50 yi gecen mesajin oldugunu gordum. WTF?! Elime aldim ve kim atmis diye baktim. Tanrim?! Anthony. Bana tam 81 kez seni seviyorum diye mesaj atmis! Ben seni neden sevemiyorum Anthony? Neden? Neden Joseph i seviyorum?--- Bunu benmi soyledim?! Joseph i mi seviyorum! Aynanin karsisina gectim ve kendime baktim. Ben eski ben degildim. Okula gitmem gerketigini hatirladim ve kiyafetlerimi ustume gecirdim.-MULTIMEDIA DA- Cantama birkac defter atip harleyime dogru yol aldim. 5 dakika icinde okuldaydim. Joseph kapida bekliyordu. Guluyordu fakat birden gozleri arkama kayar kaymaz uzgun bir hale burundu. Baktigimda Anthony ve surusu-benim deyimimle- bana yaklasiyordu. Hic takmadim ve Joseph e dogru yurumeye basladim. Ta ki biri kolumu cekip arkaya dondurene kadar. Sonra simsek carpmisa dondum. Anthony beni OPUYORDU! Hemen onu ittim.
-Pislik!
-Sana asik bir pislik ha?
-Maalesef.
-Hangisine?
-Pislik olman degismez , bana asik olmana maalesef...
-Hadi ama kabul et.
-Neyi?!
-Cok guzeldi.
-IGRENCTI!
-Inkar etme.
-Bi ****** git Anthony , sana asik olan bir suru kaltak var ve ben onlardan olmiyicam.
-OOOOOOO bi kere o kaltak dediklerin- dediklerin-...
-Kaltaklar!
dedim ve kosarak sinifa ciktim. Tanrim! Beni opmustu! Sonra aklima Joseph geldi. Kafasini siraya gommus oturuyordu.
-Gunaydin.
-Sevgilin nasil?
-Sana i-na-na-mi-yo-rum!
-Ne?!
-Istiyosan tum okula sor Joseph , o bana asik arkadas bile deilim ben onunla!
-O zaman seni nasil bu kadar rahat opebilir?!
-Biyerleri kalkmis ondandir.
-Hmmm...
-Bir dakika... Sen niye bu kadar kizgin , merakli ve uzgundun? Daha dogrusu kiskanc gozlerle bakiyorsun?! -icimi bir heyecan kapladi-
-Hi-hiiicccc.
-Oyle olsun.
Tanrim beni kiskanmisti! Tam hayallerin dorugundayken Anthony iceri daldi.Offfffff...
-Selam prenses.
-Ben prenses deilim!
-Peki Bad girl. Selam...
-F*CK OFF!
-Tamam sakin ol. Sadece sinifima geldim. Ingilizce konusma ayrica ingilizcem berbet biliyosun.
-...
-Simdide konusmuyo muyuz? -dudagini acaip sekilde buzup cok tatli oldu-
-Konusuyo muyduk?
-Hadi ama askimmm...
-Ben senin askin degilim gerizekali!
-Hadi ya?
-Evet deli!
-Oyle olsun askim.
-Senin eb-beni durdurdu-
-Hissttt kufur sana hic yakismiyo.
-Hadi ya?
-Evet.
-Bas git o zaman sirana lan!
-Olur.
-Gel Joseph yanima , hemen!
-Ne var?!
-Neden baska siraya gectin?
-Sana hesap vermek zorundamiyim askisi?
-Demek oyle , sende inandin o gerizekaliya. Saol ya!
dedim ve cantami kaptugum gibi siniftan ciktim. Disari ciktigimda ismimi duydum ama durmadim. Yan gozle baktigimda Joseph cantasi elinde bana dogru kosuyordu. Tum sinif camdaydi. Onde Anthony. Bu cocuk beni cidden seviyordu. Uuuufffff. Birden biri kolumu tuttu. Joseph bana yetismisti. Kolumu kurtardim ve arkama bakmadan depari bastim. Huzur yerime gidiyordum. Ormandaki agac evime. Biraz ilerisinde bir nehir vardi. Oraya vardigimda iceri girdim ve cantami koltuga attim. Kendimiyse mutfaga. Buzdolabindan bir bira aldim. Tam dikicekken kapi caldi. Hadi canim... Beni takip etmis olamaz dimi?!
-Cok ozur dilerim Sarah.
-Neden beni takip ettinki?!
-Cunku sana deger veriyorum.
-Ne?
-Seninle yeni tanismis olmama agmen sana deger veriyorum Sarah.
-Ama nasil?
-Lanet olsun , bilmiyorum!
-Iceri gel.
Iceri gectik. Elimdeki birayi ona dogru sallayip *ister misin?* der gibi baktim. Kafasini olmlu anlamda salladiginda mutfaga kostum. Bir bira alip kapagini actim.
-Al.
-Saol , iyi gelir umarim.
-Umarim.
-...
#$#$#$#
Saate baktigimizda 6;30 du. Hic uyumamis , hep konusmustuk. Cok guzeldi. Sonra uyku bastirdi ve yatagima gectim.
-Gelebilirsin , gordugun gibi buyuk bir yatak.
-Saol.
dedi ve yanima gecti. Kafami gogsune koydum ve gozlerimi kapadim. Sadece 2 saat uyuma sansimiz vardi.
$#$#$#$
-Hadi kallkkkk!!!
Joseph basima gecmis deli gibi bagiriyordu.
-Ne var lanet olasica ne!!!
-Okul...
-Tanrim!
Hemen kalktim. Birden dondum. Joseph in saclari daginikti ve cok tatli olmustu. Uykulu gozlerle bana bakiyordu. Ustune atlamamak icin kendimi zor tutuyordum
+_+
Bana bakarken ne dusundugunu merak ediyordum. Ama o kadar guzeldi ki. Kendime bakicak firsat birakmiyordu. Birden ona dogru istemsiz -ama istekli- bir adim attim. Burun burunaydik. Birden beni opmeye basladi ve ayaklarini belime doladi. Uzerimdeydi , yataga dogru uzandim. Tisortumu cikardim. O da ayni seyi yapmisti. Birden geri cekildi.
-OKUL!
-Lanet olsun!-mirildandigimi saniyordum f*ck-
-Bencede... Ama gunler tukenmedi ha?
-Yeap:D
SLM! HADI VOTE VERIN YORUM YAPIN:D KISAYSA SORY AMA DIGER BOLUM DAHA UZUN OLUCAK:) DENIYCEM EN AZINDAN... OPULDUNUZ:*