Gerçek Aşk

91 4 0
                                    

Furkan 8. sınıfa başlamıştı hala sıgara içmeye devam edıyordu okuldakı herkes bılıyodu mudur ogretmenler ve dıger kısıler boyle devam ederken Rumeysa birgün dershaneden gelırken dolmustan ınıp Furkanın evının onunden gecerken duvarda bir yazı gorurur ve duvarda şu yazı yazıyordu ''Furkan Nilay'' tabi rumeysa bu yazıyı gorunce Furkanı kıskandıgını ve sevdııgını anladı sonra kendıne ınanamadı ama mahalesef oyleydı ona yaptıkları aklına geldıkce aglıyor en sonunda bıktı ve Furkanla konuşmak ıstedı okuldan sonra Furkan sigara içmeye gıdınce oda peşinden gitti ve onu o sekılde gorunce canı cok yanmıştı tabi Rumeysa Furkan'a çagırdı Furkan gitti sonucta sevdıgı kız cağırmıstı demi gitti Rumeysa konuşmaya başladı ''Furkan ben sana cok kotu davrandım biliyorum sevmıyodum geçen gün Furkan Nilay yazan bir yazı gordum sızın evın orada senı ne kadar cok kıskandıgımı anladım vede sevdıgımı bilmiyorum artık benı sevıyormusun ama ben senı sevıyorum ben sana cok cektırdım sende benım yaptıgımın aynısını yapsam anlaarım cunku sen cok cektın 4 senedir benim yüzümden üzülüyorsun yanı banada aynısını yaparsan anlarım hayat bu olan olur '' dedi ve ağlamaya başladı tabi Furkan kıyamadı ve goz yaşlarını sıldı ve ben senın yaptıklarını sana yapmayacagım dedı ve sarıldı Rumeysa biraz şaşırmıstı ama olsun sonucta ıkısıde birbirlerini çok seviyorlardı aşıklardı hayat Furkanın yüzüne ilk defa gülmüştü çok sevinmişti ve 4 senedir aşkı ona karşı hıç azalmamıştı her şey çok güzel gidiyordu ve okuldakı herkes bılıyordu ıkımızın cıktıgımızı sonra tabı Esad Rumeysanın arkasından ''orospu'' demiş Furkan bunu duyunca deliye döndü tabi Esad'ı okulun arkasına çağırdı ve oda geldi Furkan hemen söze girdi vede hemen sordu nerede orospulugunu gordun dıye tabi o zaman sustu ve Rumeysa tam o sırada geldı Esad bağırarak Rumeysa beni seviyor sen neyin kafasında yaşıyosun diye tabi o zaman sustum ve Rumeysanın Gözünün içine baktım oda gözlerini kaçırdı ve dedi ki ben ikinizide sevmiyorum dedi ben o zaman zaten şoka girmişti sonra Rumeysaya baktı ve gözleri doldu Furkan hemen koşarak okuldan uzak bir yere gitti ve ağladı ağladı ve tekrar sigara yaktı daha küçüktü ama olsun cok buyuk dertler yaşıyordu o en buyuk dertlerı 14 yasında başladı hayat ona çok erken öğretmişti kimseye inanılmayacağını hayat Furkan için gerçekten çok zordu halbuki Rumeysa ona söz vermişti Furkanda inanmıştı tabı ama hata yapmıştı tam 8. dalını içerken Rumeysa geldi Furkan şöyle diyordu Rumeysa sen nasıl birisin ben sana inanmıştım güvenmiştim senin dediklerine gerçekten ınanmıştım hayat yine bana kazık attın helal olsun Rumeysa bunları duyunca tabi çok kötü hissetti ne yapacağını bilemedi gerçekten aşık olmuştum ama Furkan'ın güvenin gerçekten çok yıpratmıştım dedi ve tam o sırada Furkan arkasını döndü ve Rumeysa'yı gördü tabi biraz şaşırmıştı ona baktı baktı gözünden damla damla gözyaşı akmaya başladı ve Rumeysa'ya çarparak oradan gitti Rumeysa oraya oturdu ve akşama kadar ağladı ama değişen bir şey yoktu Furkan eve gitti ve hemen yatağa yattı ama Rumeysa aklından çıkmıyordu bir yandan nefret ediyodu bir yandan onu çok seviyordu lanet olsun ki Furkan'ın canı çok acıyordu tabı alışmıştı saatlerce yatağın içinde ağladı fakat bu onun için bir şey değiştirmiyordu tabi ancak canı daha fazla yanıyordu demek ki aşk böyle bir şeymiş  hayat Furkan'ın yüzünü bir kez güldürmedi lanet olsun güldürmedi hayat sanki Furkan'a küsmüş gibi Furkan böyle derken uykuya dalmıştı sabah okul vardı ve okula kalkmak zorundaydı sabah oldu okula gitti Rumeysa yanına geliyordu geldi ve dedi ki benden nefret ediyorsun demi dedi Furkan '' Sen hiç nefret ede ede sevdin mi? diye sordu '' Rumeysa hayır dedi ve Furkan tabi nereden bileceksin dedi sonra Esad okulda Rumeysa beni sevio diye yaymış Furkan bunu duyunca okul çıkışı koşarak yanına gitti ve Esadı itti ve sordu Rumeysa'nın seni sevdiğini nereden biliyorsun diye sordu Esad yine cevap veremedi baktı Rumeysa orada ağlıyor Furkan siktir git dedi ve Esad'ı bıraktı sonra Rumeysa yanına geldi ve Furkan'a ben seni seviyorum artık anla dedi tabi Furkan inanmak istiyordu ama inanamıyordu aşk bu demek işte Her Şey Aşktan o kızı o kadar sahiplendi ki  başına bir şey gelse onun canı da acıyordu ve Furkan tekrar cıka teklifi etti rumeysa kabul etti ve galiba bu sefer gercekten gülmüştü çok mutluydular ve ayrılmayacaklarına söz vermişlerdi hayat onlara güzeldi . 

Her Şey AşktanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin