Hayat Furkan bu sefer gercekten gulduğunu sandi tabi yine yalandi Rumeysa Furkan tam guzel gidiyordu Aşk boyle bisey cok guzel iki kisi birbirini sevince tabi Rumeysa Furkani seviyordu Furkan Rumeysayi her şey güzel gidiyordu Rumeysa Furkana ayrililalim dedi yine dedi Furkan bu sefer cildirdi nedenini sordu soylemedi Furkan aradi agzina geleni saydi soyledi Furkan iyice cildirmisti hayat her seferinde Furkana kotu geliyordu nedenini bilmiyordu ama tekrar aglamaya basladi Furkan iyice yorulmustu fakat Furkan yine savasacakti ama yorgundu yenikte dusebilirdi cok agir geliyordu ona savasmak ama ya savasacakti ya da vazgecip baskasiyla cikmasina musade edip mutluluklar dileyecekti tabi Furkanda bunu yapamayacagi icin savasacakti ve gunler Rumeysasiz gecerken mesaj atmis bnde okudum ozur diliyodu o siktigim yuregi el vermedi kabul etti
Sonra devam etti 2 gun olmustu tam guzel gecio derken kuzeni Furkana bısey soyledı onun sendekı guvenını kaybettıgını snaıyo sen uxulme dıye senınle cıkıo dedı bnde dayanamayıp sordu benı sevıyomusun dıye tabı bısey demedı Her Şey Aşktanmıydı onu bılmıyordu Furkan ama Furkan gerçekten çok sevıyordu hayat bırazda onu zorlasada yınede yılmıyordu Rumeysa cevap verdı evet dedı Tabı Furkan ayrılalım dedı Rumeysa nedenını sordu bnı gercekten sevmıosun dedı ama gercek sebep bu degıldı ılk defa Furkan ayrılmıstı Furkan vicdan azabı cekıyordu bu seferde Furkanın duyguları cok karısıktı hıc kımse cozemezdı onun duygularını Rumeysa her gece Furkanı dusunuyor ama ona sinirlenemiyordu aşk böyledir işte sevdiğin kişiye sinirlenemezsin bile ama bir yandanda güzel aranızda dargınlık olmazdı o yuzden karlıydı ikiside birbirini seviyorken ayrı kalmaları ıkısınınde canını cok yakıyordu ask cok acayıp bir şey ki hiç affetmem dediğin şeyleri bile affettirebiliyor Rumeysa ilk defa boyle acı cekıyordu sonra Furkan dayanamadı barısalım dedı yıne Furkan attı ılk adımı bu kızlar neden boyle acaba? hıc kımse çözemdi bu kızları hep onlar bekliyor zaten adımları hiç ben atim felan yok sonra tekrar başladılar 85 gün çıkmışlardı bu sırada Furkan'ın nefret ettiği Meriç diye bir çocuk vardı bu cocuk Rumeysanın fotoğrafını çekmişti Rumeysa bunu Furkana soylediğide Furkan hemen Meriçe mesaj attı fotoğrafı sildirdi sonra Meriçin arkadaşları senın manıtan Meriçe yuruyo felan soyledıler Furkan sınırlendı ınanmadı sonra 10 kısı aralıklarla mesaj attı ıste Furkanda ınandı tabı sonra Rumeysadan ayrılmak ıstedı tabi Rumeysa yediremedi gururuna okul çıkışı Furkana çağırdı Furkan gitti tabi Furkan Rumeysayı unutmak için Tülin diye bi kizla cıktı sonra Rumeysa Furkana sen nasıl bırısın benı hemen nasıl unutmaya kalkarsın hayırlı olsun bu arada ALLAH BELANI VERSİN ben senin kadar ömrümde ŞEREFSİZ görmedim dedi gözleri doldu ve son bir şey söyliyecegim dedi eğer bana söylediklerinin aynısını ona söylersen haytının amınakoyarım dedı tabi Furkan hiçbirşey demedi o kendi yaptıkları hiç düşünmüyodu sadece Furkanın yaptıklarını bılıyordu halbukı onun yaptıkları daha agırdı Furkan onunla hıc oyle konusmamıstı ee daha ne yapsaydı unutmaya calışmayıpta ne yapsaydı sonra İrem Furkanla konuşmak için okulun arkasındakı parka çagırdı Furkan gıttı İrem direk lafa girdi sen neden böyle bişey yaptın ki kızı neden ağlatıyord-sun sevseydın once sevdıgın kısıye sorardın dedı Furkan tabı o sınırle onu dusunmemıstı hatalıydı vede hatasını bılıyordu tabı o kızı unutmak zorundaydı sonraki gün Tülin okulun önüne geldi vede Furkana sarıldı Rumeysanın gözü önünde tabi Rumeysa deliye dönmüştü Rumeysanın içi içini yiyordu ama furkan ona sarılmamıstı cunku hala aklı Rumeysadaydı lanet olsunkı aklı Rumeysadaydı bu aşk nasıl bişeyse lanet olsun unutulmuyodu Furkan denedikçe daha fazla bağlanıyordu o gün akşamı Furkan Tüline mesaj attı ve ayrıldılar sonra Furkan yemin etmişti tabi daha hiçbir kızla cıkmıyacağına ama yeminini bozacaktı onu seven Buse dıye bir kız Furkanı sevıyordu Rumeysa üzerine geldilçe Buseyle cıktı ama 16 saatti Rumeysanın yerını kımse tutamıyordu aşk onu unutturmuydu neredeyse Furkan ondan ayrıldıktan sonra sigaraya daha fazla asıldı günde 2 3 paket bitiriyordu ama kendıneydı daha onuda unutturmuyodu nasıl bir bağımlılık yaptıysa lanet olası vucudu ıstıyordu o amınakoyduğum vucudu ıstıyordu ama artık alışacaktı onsuzluga ılerıde zaten o Furkanı unutacaktı Furkan onsuzluga yıne dayanmadı o siktiğimin iradesiyle yine dayanamadı ıkısıde bırbırlerını delı gıbı sevıyordu Furkanın ablası Ona GELİNİM diyordu Furakanın gelini olabilirdi bu olanağı Furkan düşünüyordu aslında mantıklı bir cevaptı sonra Furkan Rumeysaya bir teklif sundu eğer 26 yaşımıza kadar kımseyle evlenmezsek biz evleecektik tabi bunu Furkan da Rumeysa da kabul etti aslında çok güzel bir anlaşmaydı en azından 26 yaşlarına kadar birilerini bulamazlar ve o ıkısı evlenırler ileriyi sadece Allah bileceği için bunuda Allah bilecekti her şey aşklarının gidişatina bağlıydı onların ilşkileri çok güzel ilerliyordu 210. gunde okullar kapanacaktı vede daha bırbırlerını goremeyeceklerdı bakalım o zaman nasıl konusacaklardı Furkan 1 sene okulunu dondurmaya karar verdi Rumeysayla daha iyi görebilecektı aşk Furkanı iyice sersem yapmıştı ama olsun sevdiği kız yanında gerisi onemlı degılkı onun paraymıs felan hiç onemı yoktu aşk onu ıyıce degıstırmıstı sıgarayıda cok ıcmıyordu yakındada bırakacagına soz vermıstı Rumeysaya bırkacagına vede sözunu tutmak zorundaydı demi aşk GÜVENE dayalı Furkan dünyanın en şanslı adamı çunku sevdıgı kız yanında ıstedıgınde onu gorebılıyor sarılabılıyor bunlar dunyanın en guzel şeylerı oyle değilmi aşktı bu aşk vede Furkanın tek bir tavsiyesi var ''Aşık olamktan asla korkmayan aşık olmak Dünyanın en güzel şeyidir herkese Tavsiye ederim aşık olun sevdiğiniz kıza dudagından opupte senı sevıyorum demeyin ALNINDAN ÖPÜP HELALİMSİN deyin''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şey Aşktan
RomanceFurkan 6. sınıfta sevdıgı kız olan Rumeysayla buyuk askının nasıl basladıgını anlatan kımı zaman bazı tehlıkeler atlatan bır kıtap ve bu kitap benim yaşadığım gerçek hikayedir