A végső elhatározás

11 0 0
                                    

Sarah egy imádni való, mindig vidám lány volt addig a napig, amíg keresni nem kezdte az igazságot, amely a gyomorig hatoló fájdalmat okozva felemészti az ember összes porcikáját. Persze kezdem is a legelején. Sarah a középiskola kezdete óta fülig szerelmes volt egy srácba, aki az iskola legvonzóbb, egyben kivetni valóan okos diákja volt. Az első randi megismételhetetlenül csodálatos volt, ugyanis a srác az iskolabál kellős közepén tudatta a lánnyal, hogy milyen erős a szerelme iránta. Hogy olyan volt-e mint a mesében. Jajj dehogy is. A srác elkezdett titokban udvarolni egy Sharon nevű lánynak, aki természetesen már megemésztett 12 fiút a maga 17. évének végére. Persze Sharon csak szórakozásból kavart Daniellel, ugyanis neki nem számított senki és semmi, csak is a hírnév. A középiskola végére, amikor Daniel felajánlotta a lánynak a hűtlenség lehetőségét, gyanakodni kezdett, hiszen ha szereti őt a fiú, akkor miért akarna magának rosszat??? Sarah egyik nap hazafelé, miután Daniel közölte vele, hogy ő nem fog szűzi életet élni, így nem vár tovább és keres egy szebb lányt, Sarah úgy döntött, hogy követi hazáig.
- Az eddig tökéletes kapcsolatunk vajon hol fulladhatott kudarcba?
Kérdezte magától a lány miközben csokit majszolva eszébe jutott Mark, aki a minap kedveskedett neki. Mark a lány legjobb barátja, ugyanis nem hunyhattak szemet a közös zenei ízlésük fölött. A sok együtt töltött idő, a sok koncert...
Ezalatt el is jutottak Daniel titkos útvonalán egy elhagyott és meghitt helyre.
- De... De ez... De ez nem a fiatalok által "szűzvesztőnek" nevezett hely?
Kérdezte Sarah halkan magában, miközben a kezét szájára biggyesztette. Daniel egy rejtett ajtón ment be, de az óvatosság nem volt az erőssége, ugyanis a helyiség csupa ablakokból állt és mindent pontosan lehetett látni, ami odabent zajlott.
Egy hatalmas szoba volt, ami szinte üres volt, egy kanapét kivéve. Azon feküdt teljesen meztelenül Sharon.
- Sharon! Az az utolsó nőszemély!
Sarah gyorsan elosont mielött észrevették volna...
Óvatosan leskelődött tovább de nem várt sokáig, ugyanis Daniel is neki állt a vetkőzésnek. Sharon magára húzta a fiút majd elkezdte csókolni...
Ezek után Sarah teljesen kiborulva rohant Mark otthonáig...

A Fekete ÖzvegyWhere stories live. Discover now