Bosszú? Annak nem nevezném. Inkább csak jótanács olyan embereknek, akik csalódást okoznak szándékosan.
- Szia! Az én nevem Emily.
- Hello! Sarah. Örülök, hogy megismerhetlek.
- Én is. És mit terveztetek Markal?
- Azt csak is Mark tudhatja, ő volt aki ide hívott.
Mark egy hatalmas levegő vétel után csupán annyit mondott a lányoknak:
- Utánam!
Rövidke séta után elértek egy nyugodt, barátságos és mégis kellemes kávézóba, ami valójában étterem volt és a lányok még csak nem is sejthették a létezését.
- Mark? Mégis miért hoztál minket ide? - kérdezte Sarah olyan félénk hangon, mintha titkon lenne egy megfigyelésen, ahol a lebukás a tét.
- Nyugi csajok. Csak azt szeretném ha jobban meg ismernétek egymást. - Mondta a fiú miközben magához szólította a pincért.
- Kérnék ennek a két csinos hölgynek a ház legfinomabb italából.
- Máris hozom.
- Köszönöm.
A két lány egyből beszélgetésbe legyedett, amin Mark elmosolyogta magát.
- Emily! Még mindig sok lánnyal flörtöl Thomas?
- Az én szemléletem nem vesz tudomást az ilyen kicsinyes megnyílvánuláson...- mondta Emily fölényesen, majd kifáradt a mosdóba.
- Tudod mivel segíthetnénk Emilynek?
- Nem.
- Ha megpróbálnád becserkészni Thomast majd beavatni Emilyt, hogy milyen is valójában a barátja. Hiszen olyan kis naív szegény, hogy bele se gondol a helyzetbe, hogy Thomas mennyire kétszínű. - Mark hallkan suttogta a szavakat Sarahnak aki közben egy édes tölcsérben lévő duppla gombócos eper fagylaltot majszolt csokiöntettel megfűszerezve, miközben kérdések hada járt a fejében.
- Miért pont velem? Miért pont most? Miért nem elöbb?
- Sarah! Felejtsd el Danielt! Ezzel csak magadnak ártasz. - kérlelte a fiú Saraht, miközben a távolból hallgatta őket Emily.
- Miről van szó? - vágott fel kicsinyesen a lány.
- Csak a bunkó és kétszínű pasikról beszélettünk. Egyébként Emily? Te mit tennél ha kiderülne, hogy Thomas más lánnyal is kavar a hátad mögött?
- Lányok! Szerintem lassan induljunk haza, mert nekem segítenem kell...
- Mark! Kérlek! Had válaszoljak Sarahnak, bár semmi köze az egészhez. - mondta közönyösen Emily, miközben a fiú már az ajtóban állt indulásra készen.
- Thomas nem olyan srác aki ilyesmire vetemedne. Ő inkább az a típus, aki nem szereti a kötelezettséget. Vágyik a szabadságra!
- Majd meglátjuk! - mondta Sarah kissé gúnyos mosollyal.
- Én várok! - Szólt a fiú, majd mind a hárman útnak indultak...
ESTÁS LEYENDO
A Fekete Özvegy
AventuraHmmm.... Az élet nem mindig igazságos, de legfőképpen nem vidám. Olykor elszomorít és lehangol, de amikor nem várnánk biztosan meglep. Sarah mindig is egy olyan lány volt aki vágyott a figyelemre, de mégis szeretett rejtve maradni az emberek elől. T...