Kayboluş

1 0 0
                                    

Artık daha fazla yerde kalırsam kaldırımla olan aşkımı bitirmek zorunda kalabilirim.

Arkasından baktığımda benim gidiceğim yere gidiyordu, bu hiç hoş değil.

Yürüdüm yürüdüm hep önümde, sonunda aynı okula geldik onu takmadan girdim ve geçtim, çünkü yavaş ve öküz. Ayrıca geç kaldım her neyse konumuz bu değil.

'Yağmur?'

Arkamı döndüğümde minibüs öküzünün arkasındaki canı gördüm.

'Poncikkk' diye hızlı yürümeye başladım.

'Oo hemen poncik falan?' dedi minibüs öküzü. Bir an duraksadım ve ona baktım 'Sen hayırdır?' bakışımı atıp yürüyüp bir arkasındaki Can a sarıldım.

Çocuk taş gibi kaldı, taşın taşlaşmış halini düşünün, hayal edin, aynen böyle işte.

Neyse sonuç olarak sonunda yürümeye başladı minibüs öküzü bende benim gibi geç kalan ponciğimle sınıfa yürümeye başladım

Sınıfa girdiğimde gizem ve hoca kavga ediyordu, çok şaşırdınız dimi bende.

'Ya hocam siz bana neden hep hakaret ediyorsunuz?'

'Yı hicim siz nidin hip bini hikirit idiyisiniz'

Evet ergen gibi bir hocamız olduğu doğrudur.

Bir anda kapı tıklatıldı ve içeri kır saçlı sempatik bir amca girdi.

'Oo hoşgeldiniz' dedi Selihan hoca aynı anda da gizemi hafifçe ittiriyordu bence yerine geçmesi için uyarıyordu

'Hoşbuldum direk lafa dalıyorum ben okulunuzun yeni sahibiyim adım Mete tanıştığımıza memnun oldum ileride sizlerle ilgili çalışmalar yapacağız olaya bir anda yabancı kalmayın diye tanışmaya geldim iyi dersler'

Ne kadar hızlı ben olsam e lerle o larla lafı 5 dk da anca bitirirdim.

'Adam kadar hızlımısın yağmur'

Gizemi takmayarak uyumaya yöneldim.

***

Gözlerimi araladığımda herkes aynı yerinde oturuyordu, kafamı kaldırdım Selihan hocanın dersi bitmiş tenefüs geçmiş başka dersteyiz.

'Gerizekalı beni neden uyandırmadın?'

'Kıyamadım'

'Aferim' diyerek ayılmaya çalıştım. Of şu derste bitsin çıkacağım okuldan

***

Can ve Gizemle okul binasından çıkıp yürümeye başladık

Ellerimi onların omuzlarına attım 'Bir okulu da bitirdik' dedim sevinçle, her okul bittiğinde içimdeki panda adeta renkleniyordu

'Evet uyuyarak' dedi can gözlerini devirerek

Bu lafına sadece gözlerimi devirdim.

Hepimiz gülerek ilerlerken bizi ezmeye kıl payı kalmış bir araba durdu önümüzde, işin garip kısmı okul bahçesinde

'Ne yapıyorsun sen, eziyodun bizi az daha!'

Hala şoktaydım   bnde mgros

'Benle düzgün konuşman gerektiğini sana hala öğretemedi mi?'

Bu çocuk yine o çocuk, allahım çıldırıcam niye yani

'Sen kimsin ki senle düzgün konuşmayı öğreniceğim?'

KaravanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin