Ve yeni bölüm....Beklettiysem özür dilerim...(Bi dk. Tabi özür diliycem lan tanıtımı 2013'te paylaştım. Tam bir salak olduğum için özür diliyorum ve sizi hikaye ile baş başa bırakıyorum...)
Tamam babacığım sen hiç merak etme ben çok dikkatli olurum...
''Tamam,sadece gideceğin yerde dikkatli ol,tamam mı benim canım kızım'' dedi babam içini çekerek
''Ağlama babacığım,ben döneceğim nasıl olsa,tatillerde hep buraya geleceğim seni burada yalnız bırakamayacağım...'' Annem öldüğünden beri ne kadar çok şey değişmişti böyle...Gerçi annem ben doğduktan sonra ölmüştü...Babam daha duygusallaşmıştı,Evişlerini ben yapıyordum...Ah zavallı babacığım herşeyi kendi başına yapacaktı şimdi...Anons sesiyle irkildim:Dikkat dikkat!New York yolcuları için son çağrı...
''Sanırım, gitme zamanı geldi baba''
''Tamam, kızım seni çok seviyorum''
''Ben de seni baba''
''Kendine iyi bak''
''Seni çok özleyeceğim''dedim ve uçağa bindim.Güle güle baba,seni seviyorum...Acaba New York nasıldır...?Orada Holly teyzemlerle kalacağım ama Holly teyzem benden nefret eder...Ben 7 yaşındayken onun yanına gittiğinde hep oflayıp puflardı...Haydi bakalım oyun başlasın...Bekle beni New York!Ben geliyorum...
Hoşunuza gitti mi?Umarım beğenmişsinizdir...Votes and comments please... :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Romeo ve Juliet gerçek midir?
FanfictionAşkı bulan iki genç...(Yasak aşkı bulan)Birlikte olmak onların mucizesi...Her zaman birbirlerini düşünen bu iki genç acaba bir gün birbirlerine kavuşacaklar mıdır?