Jo to bych taky ráda věděla.
Jak se holka z LA, která má zlatou kreditku, vlastní kolekci v jejím nejoblíbenějším obchodu a nejnovější model každého známého návrháře jako první může dostat do nějaké České republiky kde ještě ani nevyšel iPhone 7?Ano, přesně toto se stalo mě.
Říkáte si jak? Jednoduše.
Můj pra pra dědeček se sem nějakou záhadou dostal a začal být tímto zapadákovem posedlý. A od té doby sem pravidelně jezdí naše rodina.
Já tu ještě nebyla. Jenže teď jsem tu natrvalo!Jak už jsem říkala, moje rodina je tou ČR doslova posedlá a už odmala mě učí Česky.
Musím přiznat že to je pěknej jazyk.Ale to nic nemění na tom že to tu nenávidím!
Už tu bydlím asi 4 týdny a nedávno jsem oslavila 16. narozeniny. Ty jsem naštěstí mohla oslavit doma. Čili v LA.
Od mojí nejlepší kamarádky Zoey jsem dostala úžasný zlatý laptop a ze srandy mi dala český slovník. A pak nám ještě koupila zájezd na prázdniny na Bali. Je opravdu zlatíčko.
No nic, zpátky ke mě. Taťka se snaží najít nějakou vhodnou školu, ale já mu každou vymluvím.
Nejsem na naše naštvaná. My jsme se museli přestěhovat. A navíc jsou na mojí straně. Taťka říkal že kdykoli budu chtít můžu se třeba na víkend vrátit. Ale já myslím že to nemá cenu.
Tak už znáte můj příběh a teď zpátky do reality...
Sedím na posteli a píšu si s Andym.
Andy je můj nejlepší kamarád hned po Zoey.Kdo říká že z lásky nemůže být nakonec jen přátelství tak se plete. S Andym jsem chodila 3 roky a asi před 6 měsíci jsme se rozešli. A teď jsme nejlepší kamarádi. Žehlí mi vlasy, chystá mi svačiny a ukládá mě do postele. Jsme jako bratr a sestra.
Zoey i Andy jsou plnoletí. A to mě hooodně štve. Třeba je pozvu k nám a taťka jim nabídne pití a já tam sedím a jen na ně čumím. A taky mi oba říkají miminko. Ale to jen tak ze srandy.
Z mého přemýšlení mě vyruší mamka.
,,Nathanell máš tu návštěvu. "
První část... :)