Šla jsem pomalu v 13:50 ke Karině, zazvonila jsem a Kar mě pustila dovnitř. Přišla dolů s velkým úsměvem a řekla "Martin přijde za chvíli" a já na ní s otevřenou pusou koukám "Já myslela, že tu budeme jen my dvě" řekla jsem tázavě, "a nevadí ti Martin?" Zeptala se Kar "Ne" odpověděla jsem. Po chvíli někdo zazvonil. "To bude Martin" řekla Kar a obě jsme šli dolů. "Ahoj Kar" "Ahoj Y/N rád vás vidím"řekl. "Ahoj Martine, taky tě rády vidíme" řekli jsme v jeden moment. Šli jsme nahoru. "Tak co budeme dělat ?" Zeptala jsem se. "Ještě přijde pár lidí, pak můžeme hrát flašku" řekla Kar a pousmála se. "Na fanty" řekl Martin a všichni jsme se začli smát. "Cink" "už jsou tu" Kar šla dolu a my zůstali nahoře. Martin se ke mě pomaličku přibližoval. Chytim mě za pas a řekl "si krásná", nastalo ticho. Odsunul se. Přišli i ostatní "Ahoj Honzo" "Ahoj Y/N" "Jé ahoj Adame" "Ahoj". "Tak můžeme hrát ?" Zeptal se Honza. "Jasně, přinesu flašku" řekla jsem. "Začínám řekl Martin" zatočil a flaška se zastavila na mě "dávám ti úkol" řekl Martin a napil se vína, které přinesla Kar. "Půjdeš se mnou za dveře a budeme se vášnivě líbat" řekl a všichni se smáli. "Ok, tak pojď" zavřely se dveře a já ho po něm skočila a začala ho vášnivě líbat. "Ty si, ale dračice Y/N" řekl a pousmál se. Šli jsme zpátky a všichni na nás koukali a smáli se. Sedli jsme si a všichni jsme dopili skleničku vína. Po pár kolech už jsme byli opilí a tak jsme šli radši spát. Nemohla jsem usnout, protože jsme spali ve spacáku. Martin spal hned vedle mě. Přiblížil se a zašeptal "taky nemůžu usnout, můžu jít k tobě do spacáku ?" "Můžeš" zašeptala jsem a rozepla zip od spacáku. Leželi jsme tělo na tělu. "Je to divný viď" řekl a zasmál se, "jo je". Otočila jsem se obličejem na něj. Dal mi pusu a čekal co se bude dít dál. Začala jsem mu polibky oplácet. Začali jsme se líbat. Pomalu mi sundaval tričko a otočil mě pod něho. Sundal mi i kalhoty. Nechtěla jsem, aby tu nadvládu měl on, tak jsem mu sundala kalhoty a tričko. Přejela jsem přes jeho buli, která se začala zvětšovat. Rozepl mi podprsenku a začal si hrát s mími bradavkami. Ty ho ale po chvíli přestali bavit a tak jel jazykem dolu až ke kalhotkám které mi sundal. Cítil jak jsem vlhká a prudce mi tam strčil dva prsty. Vzdychla jsem. Začal s nimi ve mě pohybovat. A za chvilku je vyměnil za svůj nástroj. Pomalu mi ho tam stčil a počkal až to přestane bolet a začal přirážet. Měla jsem chuť křičet a strašně moc vzdychat. Ale ovládala jsem se. Vyvrcholili jsme ve stejnou chvíli. Svalili jsme se vedle sebe. "Děkuju za sex a teď můžu jít, čau" "ty si ale kretén" a od té doby jsme už spolu nemluvili.