Nume real: Gong Min Ji
Grup: 2NE1
Nume de scenă: Minzy
Poziție: Dansatoare Principală, Vocalistă, Rapper, Maknae
Data nașterii: 18 ianuarie 1994
Zodie: Capricorn
Înălțime: 161 cm
Grupă sanguină: 01.Bunica ei este Okjin Gong, o celebră dansatoare de folk sud-coreene.
2.Incă nu știe cine a postat videoclipul ei pe site-ul YG. Videoclipul este de la un concurs de dans, atunci când ea era în clasa a 5-a.
3.Familia ei s-a mutat din Gwangju la Seul pentru a o sprijini în perioada de training .
4.Unchiul ei, Gong Myeong Gyu este un dansator contemporan.
5.A câștigat mai multe premii la dans înainte de debutul la diferite concursuri de dans.
6.O dată a fost neîncrezătoare în vocea ei răguşită.
7.Bunica ei o numește "puppy"(cățeluș).
8.Are o colecție de Gundam.
9.Iubește să facă poze.
10.A fost cunoscută sub numele de „copilul pe care G-Dragon îl adoră chiar mai mult decât Seungri„.
11.S-a alăturat celor de la YG Entertainment când era in clasa a 6-a.
12.Odată ea vroia să devină fotograf.
13.Gătește cel mai bine din grup.
14.Are un cățeluș numit "Dougie" .
15.Yang Goon o iubește atât de mult încât el i-a dat porecla de "brilliance"(strălucire).
16.Are probleme, uneori, cu înțelegerea versurilor.
17.Este un mare fan al lui Usher, ea s-a îndrăgostit de Usher, când a văzut cum acesta cântă live.„Când l-am văzut, m-am gândit la mine, cum poate un bărbat să fie atât de sexy" - Minzy.
18.L-a citat pe celebrul artist Michael Jackson ca fiind cel care a influențat-o pe plan muzical.
19.Este de religie creştină.
20.Poate dansa sexy pe orice melodie, chiar dacă este un cântec de copii.
21.Ii place să poarte haine sexy.
22.Iubește muzica din anii 90′ pana la 70′.
23.Este prietenă bună cu grupurile de dans HITECH & CRAZY din YG .
24. Urăște filmele de groază cel mai mult.
25.Este cunoscută după buzele ei groase.
26.Vorbește formal cu Bom și Dara.
27.Îi place să mănânce pâine și salată.
28.Când ea a fost în clasa 5 si 6, a fost mesagerul școlii și președinte al clasei.
29.Ea știe să tricoteze.
30.Iubește, de asemenea, muzica rock cum ar fi Oasis.
31.Primul CD pe care l-a cumpărat a fost „Milkshake" de Kelis.
32.Când era în școala primară a câștigat locul 1 la un concurs de artă.
33.Vrea să fie cântăreț-compozitor, cineva care este bun la toate.
34.Primul lucru pe care vroia să îl facă atunci când ea devenea majoră era de a obține permisul de conducere.Cu toate acestea, ea nu avea nici o intentie de a conduce. Ea vroia doar permisul.
#thankyouminzy #missyouminzy #minzy #2ne1forever