Hello ! Buna ! 안녕하세요 ! 您好!
こんにちは!×××
Si inainte sa incepem , o sa fac o "mică" introducere pentru Fanii Non_K-Pop !
~Bun venit in lumea noastra !! Bafta daca vreti sa ieșiți !
K-pop_ul e un gen muzical originar în Coreea de Sud , caracterizat de mai multe stiluri muzicale ( pop, muzică electronică, hip hop , rock , R&B ) . În ultimii ani a evoluat intr-o mică subcultura între adolescenți si adulții tineri din Asia de Sud-Est si Centrală, concentrată in jurul trupelor și căntăreților genului.
Internetul a contribuit major la popularizarea si expunerea genului. Prin prezența paginilor artiștilor si a cluburilor de fani in social media (Facebook, Twitter, Instagram , etc.) , expunerea pe YouTube ( mulți dintre artiști au pagini dedicate, iar lansările de pe această platformă sunt puternic promovate ) si posibilitatea achiziționării albumelor in format digital pe internet , prin intermediul iTunes ori alte site-uri de profil , genul a capatat o baza considerabilă de fani la nivel mondial.
Origini culturale : Mijlocul spre sfârșitul anilor '90 (Coreea de Sud )
Popularitate : Mai ales în Asia de Sud si Asia Centrală . Extizându-se în Statele Unite ale Americii și Canada , Africa de Nord , Australia, Europa de Est și de Nord, America Latină și Asia Mică. ( - Wikipedia )×××Soo....Ne vedem in capitolul nou !
~~~P.s. : Thx for reading!
《P.s.s : Mai sunt și : J-Pop (Japonise Pop ) , C-Pop (Chinese Pop) , A-Pop (American Pop) ...Etc. 》