Ik word wakker op in een vreemde kamer. Ik kijk rond en ik zie een tafel met gereedschap. Ik denk : "waar ben ik." op dat moment komen drie mannen binnen twee met een miltaire uitrusting aan en een AK 74 in hun hand en iemand in pak en die man zegt :" eindelijk hebben we je na die 200 jaar hebben we je, nu kan je nergens heen. " ik probeer los te komen en hij zegt:" zelf je krachten kumnen je nu niet meer helpen vampiertje van me. " en ik zeg:" wat is er gebeurt, wat doe ik in hemelsnaam hier, wie ben ik en waarom ben ik een vampier! " en die man zegt weer:"ik wil het haar fijn voor je uitleggen, nou ten eerste je bent door mijn mannen gevangen genomen, ten tweede je bent nu mijn gevangene tot dat ik weet wat ik met je wil, ten derde je bent valdis cullen de dochter van bella swan en Edward cullen, ten vierde je ben geboren als vampier. Als goed is weet je nu alles en als je het erg vindt of niet ik moet iets anders afhandelen. " hij staat op het punt om de cel uit te lopen en dan roep ik:" wacht!... Nog één vraag, wie ben jij?" hij antwoord:" ik ben je ergste nachtmerrie... "En hij loopt de cel uit en ik denk:" ik moet het kost wat het kost hier weg anders wordt dit mijn ondergang en ik weet nog maar net wie ik ben. " dus ik probeer alles om los te komen maar het lukt niet.....
JE LEEST
Vampire Forever (NL)
FantasíaHet gaat over iemand die er achterkomt dat ze een vampier is en ze wil weten wie het nog meer is