" hai Jessica ",tegur seorang yeoja yg cukup comel telah menegur Jessica." hai ",Jessica hanya menyebut perkataan "hai" mungkin yeoja itu belum perkenalkan nama nya.
" saya taeyeon,selamat berkenalan",kata taeyeon lalu tersenyum begitu juga dengan Jessica.
" chagiya~ Jom lah pergi kantin".seorang namja telah menyampuk perbualan mereka.taeyeon yg perasaan pantas memandang tajam terhadap namjachingu nya.
" hai~.awak pelajar baru dekat kelas yeojachingu saya ya ?",teka namja itu walaupun mereka kelas berasingan tetapi sangatlah sweet sampaikan yeoja yg dekat sekolah situ pun boleh cemburu.
" haah.saya lah",jawab Jessica.
" saya baekhyun".kata baekhyun.
" awak nak pergi kantin tak ? ",kata taeyeon memandang Jessica.
" tak apa lah. Saya nak pergi rehat ngan abang saya ",terang Jessica.
" siapa abang awak ?",taeyeon yg tidak tahu siapa abang Jessica terus tertanya.
" abang saya xi luhan.dia pun baru je pindah harini",terang Jessica lagi dan taeyeon hanya mengangguk.
" xi luhan yg muka comel macam perempuan tu kan ? Kelas 5-B right ?".kata baekhyun
" haah betul lah tu",jawab Jessica tersenyum.
" kalau macam tu,saya pergi dulu lah ya.nanti jumpa balik",kata taeyeon Dan berlalu pergi dngn namjachingunya tak bukan kalau si baekhyun.
" sica !",jerit namja dari belakang lantas Jessica memandang kemudian tersenyum.
" oppa~",panggil Jessica sambil berlari kearah abangnya.
" jom rehat oppa",tambahan Jessica lagi,luhan yg sedang memeluk bahu adiknya hanya tersenyum.
" tunggu lah dulu,sbb kawan oppa pun nak join rehat jugak",jawab luhan tersenyum.
" lulu hyung !",panggil seorang namja yg sedang berlari bersama disisinya 11 jejaka yg handsome dan macho.
" sehun-ah waeyo ?",kata luhan mengosok kepala sehun.
" awak kelas sama ngan saya kan ?",tanya Jessica kepada namja yg agak tinggi.
" haah,tu aku lah tu ",kata namja ITU.
" dah jom gikantin",kata Chen sambil memegang tanya lay.
The end~
Vote and comments