part 5

192 16 1
                                    


" yo~,tak ajak pun aku kalau rehat".kata namja yg sedang memucungkan mulutnya.yg main hanya memandangnya dengan selamba.

" baekhyun ? Bukan ke awak dengan taeyeon ?",kata Jessica

" dia dah masuk kelas.boleh saya duduk ",jawab baekhyun lalu Jessica hanya mengangguk.

" yah ! Kris.tu jus aku lah ",kata lelaki bertelinga capang.

" chanyeol sopan lah sikit.bukan Kris tapi Kris hyung arrasseo !",jawab lagi seseorang lelaki yg agak macho telah menegur si junior a.k.a chanyeol.chanyeol hanya mencebikkan mulut nya.

" mianhae.oppa,sica balik kelas dulu ya",kata Jessica kemudiannya berdiri,luhan hanya mengangguk lalu Jessica pergi ke kelasnya.

" luhan ?",panggil namja diantara mereka.

" mwo ?",tanya luhan sambil memandang namja yg memanggilnya.

" kau kena berhati-hati dekat sekolah ni dan tolong jaga adik perempuan kau ",kata namja tu sambil memandang anak mata luhan.luhan sendiri tidak faham apa yg dimasudkannya.

" apa maksud xiumin hyung ?",kata luhan memandang namja yg bernama xiumin.

" sekolah ni ada beberapa kingka. 1 bangtan-boys,2 vixx,mereka kingka sekolah ni.hyung cuma bagi amaran dekat kamu so jagalah adik perempuan kamu tu ",terang xiumin kemudian bangun Dari kerusinya.

" adik perempuan kau dalam bahaya sekarang ",terang xiumin lagi membuatkan luhan berdiri lalu berlari mencari adiknya begitu juga mereka semua.








Π Jessica Π

" jap ! Mana kelas aku ? Aish ! Lupalah ",omel Jessica lalu ternanpak sekumpulan namja yg sedang lepak disitu lantas Jessica kearah kumpulan itu untuk bertanyakan dimana kelasnya.

" annyyeonghaseyo~,saya nak tanya dekat mana kelas 3-A ?",tanya Jessica kemudian salah seorang daripadanya mendekati Jessica lalu ingin mencium bibir merah Jessica.Jessica yg perasaan hanya mampu tolak badan lelaki itu tetapi malangnya Jessica tidak dapat melepaskan diri,kesemua ahli namja itu kearah Jessica dan mengerumuninya.

" kau jangan apa-apakan dia !",kata namja yg tinggi lalu menumbuk pipi namja yg sedang memandangnya tetapi seorang dari ahli namja itu mengeluar pisau yg agak tajam dan menikam lelaki yg agak tinggi.Jessica yg melihat hanya mampu mendekati namja itu.sekumpulan lelaki yg agak ramai datang ke arah Jessica. Ahli kumpulan lelaki tadi telah melarikan diri.




The end
Vote and comments

My Husband Is Playboy [ Krissica ]Where stories live. Discover now