Ma trezesc in brațele iubitului meu si ma întreb cum ajuns sa dormim amândoi ...sigur a fost Leo dar ii multumesc ca a facut asta pentru mine ...il strâmt si mai tare in brate pe Jake si il sarut scurt ,dar când vreau sa ma dau jos din pat ma apuca de talie si ma pune deasupra lui ....
Eu:Te-ai trezit ,iubirea mea ...Te iubesc chiar daca te stiu de o zi !!
Jake:Si eu !!
Ma sărută pasional si nu îmi mai da drumul din brațele lui pana când Leo bate la usa .
Eu:Da ,Leo ...ce vrei?
Leo:Voiam sa va chem la masa .
Eu:Multumim ! Si multumesc ca l- ai rugat sa doarmă cu mine !
Leo si Jake:De unde stii?
Eu:Mi-am dat seama ...Nu trebuia sa îmi zică cineva sau sa aud daca l-ai intrebat ,prostutilor ...
Ne dăm jos dim pat si observ ca eu eram îmbrăcat cu hainele de ieri e bine ca nu a incercat sa ma schimbe ca daca o făcea azi as fi fost foarte rușinoasă si m-as fi inrosit la fata ...hihi...asa sunt eu ce vrei sa fac .Băieții au coborât înaintea mea asa ca pot sa ma schimb si eu in alte haine si sa fac un dus .Intru in baie si las apa calda sa ma curgă inceput pe mine .Aud usa de la camera si o voce care țipa după mine .Este Jake.
Jake:Iubire,unde esti?Nu cobori?
Eu:Ba da ,dar da-mi si mie din sifonier un prosop si niste haine ca eu am uitat sa-mi iau .
Jake:Uuu....ce bine ...
Eu:Iubireeeee....
Noroc ca am cabina de dus ..hihi...ca altfel eram moartă ...Intra si îmi lasa prosopul pe jos langa usa ...ce drăguț a fost a nu a intrat ..hihi...Dar observ ca nu mi-a dat si niste haine ...pune el ceva la cale ..Ies din baie învelită in prosop ,iar el era in pat si ma astepta sa ies .
Eu:Asa faci ,nu?
Jake:Da' ce am facut ?
Eu:Hai nu te preface .
Îmi iau lenjeria mea rosie ,o bluzita gri deasupra buricului ,o pereche de pantaloni scurți ,nelipsitii mei conversi si un plovar pe deasupra daca cumva luam cina in curte .Cred ca e cam frig afara ca e ora 8 sau 9 .Om fi vara ,dar e a doua zi si nu stiu daca va fi asa de cald .
Ies din baie iar ca a trebuit sa ma schimb acolo ca iubitul meu era in camera si observ ca el inca mai era in pat si ma astepta .Nu e asa ca e drăguț?Ma duc si sar pe el ,il sarut si coborâm in bucătărie ,dar nimeni nu era acolo .Observ un bilețel lasat de la Leo pe bufet ,il iau si incep sa citesc .
"Draga surioara,
Eu am plecat sa o duc pe Stefania acasa ,dar ti-am lasat in frigider o salata de fructe ca altceva nu stiu ce mănânci tu dimineața înafara de salata .Te pup si ai grija ce faci ..."
Adevarat eu nu mănânc altceva dimineata înafara de salata pentru ca o ador .Normal ca am citit scrisoarea cu voce tare ca sa audă si Jake si după începu sa zambeasca ca un idiot adorabil.Ma ia pe sus ,astfel încât sa pot sa-mi incolacesc picioarele in jurul talie lui si ma pune pe masa din bucătărie
.Începe sa ma sarute ,dar se opreste si aduce castronul cu salata si o pune pe picioarele mele .Începe sa deschidă televizorul si da la muzica tare ,dar nu ca Leo si Stefania sa îmi spargă timpanul.
CITEȘTI
❤Iubire Împărtășită ❤
RomanceHei!Sunt Stefi .Fiind prima carte pe care o scriu va împărtăsesc fiecaruia emotiile pe care le simt.Sper sa va las cu sufletul la gura la fiecare final al fiecarei parti .Si nu uitati ....va iubesc ❤