Cand ajungem in fata masini Stefania ramane uimită .
Stefania:Wawww...Ti-ai luat masina noua?
Leo:Nu ...bunicii mei voiau sa mi-o dea de ziua mea ,dar cum am venit azi aici au zis sa ma bucur de ea de acum.
Stefania:Super...Eu stau in fata ...hihi..
Eu:Pai ,normal ca tu stai in fata ca daca nu te-as fi lasat m-a fi batut Leo,spun eu sarcastică...
Leo:Ba nu,doar ti-as fi tras un pumn in gura...glumesc ,te-as fi dat cu forta jos de pe locul din fata si te-as fi pus in spate ...la cat de usoara esti caram doua ca tine in brate ...
Eu:Vai ,tu musculosule ...ce sa zic...
Ne urcam toți in masina ,iar Stefania începe sa dea la muzica tare de îmi sparge timpanele .Noroc ca sunt obisnuita ca asa face si Leo...
Ajungem la leagăne ,locul in care stam noi de mici si ne distrăm spunând glume si alte tîmpenii.Acolo erau toti:Liam,Lorena,Maria,Mihai,Eliot si inca un băiat cu parul blond si cu ochii căprui ca doi nasturii mici.Toți sar pe mine si Leo sa ne îmbrățișeze înafara de el .E asa frumos .Dar nu inteleg de ce s-a i nrosit la fata .
Stefania :De ce esti rosie?
Eu :Sunt?...Nu stiu ?Cine e tipul ala drăguț de acolo care se holbeaza la mine?
Nici nu apuc sa îmi termin propoziția ca Leo ma trage in fata acelui băiat drăguț.
Baiatul:Buna !Eu sunt Jake? Tu?
Deci asa il cheamă ...hmmm...ce nume superb are...
Eu:Bunaaa...Eu sunt ..ă.ă....ă
Leo:Buna ...ea e sora mea,Maya ,cam timidă acum ca te vede pe tine ...i se pare ca esti drăguț ,deci succes !
Eu ii trag un pumn in umăr ca semn "DE CE ESTI PROST SI I-AI SPUS?"
Jake:Si tu esti frumoasa !...Ai vrea sa mergem maine la un suc doar noi doi ?Ps. fac eu cinste ...
Eu:Vai ce drăguț esti ,cum as putea sa te refuz ..
Jake:Vezi ca vin maine si te iau de acasa pe la 10 .O sa mergem intr-un loc mai special .
Eu:Ok...dar sti unde stau ?
Jake:Logic ...mi-au zis fetele de tine .După ce mi- au povestit ,mi-am dat seama ca esti o fata cu totul si cu totul speciala ,dar acum când te vad observ ca băiatul care e cu tine e un norocos ....as fi vrut sa fiu eu acela.
Eu:Nu am niciun iubit,deci ai putea sa fi ...
Jake se apropie de mine usor si ma sărută .Buzele lui sunt atât de dulci .Ma face sa il plac din ce in ce mai mult .
Ne luam de mana si mergem la grupul nostru ce stătea pe banca .Normal ,cum sa nu ne pună ei nicio intrebare ?...Era logic ca vom fi bombardati de intrebari aiurite ...Si asa am stat toata ziua in bratele lui ,sarutandu-ma pe frunde din cand in când .Deodată am adormit la cat de obosită eram.
PERSPECTIVA LUI JAKE
E asa drăguță .A adormit ca un copilas mic in bratele mele .
Leo:Jake ,ia-o in brate si pune-o in masina .Vrei sa dormi in seara asta la mine ? Eu dorm cu Stefania in camera mea si tu cu Maya.
Logic ca nu am spus nu ....cum sa pierd aceasta oportunitate ?Am ajuns in casa Mayei, urc usor cu ea in brate ca sa nu o trezesc si o bag in pat .Ma duc la Leo in camera ca sa îmi dea niste pijamale si ma schimb in ele .Acum sunt langa iubirea mea mica care s-a întors cu fata la mine si m-a luat in brate .
Eu:Noapte buna ,iubirea mea mica !
CITEȘTI
❤Iubire Împărtășită ❤
RomanceHei!Sunt Stefi .Fiind prima carte pe care o scriu va împărtăsesc fiecaruia emotiile pe care le simt.Sper sa va las cu sufletul la gura la fiecare final al fiecarei parti .Si nu uitati ....va iubesc ❤