HÜKÜM VERİLDİ...

253 4 0
                                    

Dicle'den
Mardine gelmiştik abim selimin evine suan konakta oturuyoruz birazdan aşiret burada toplancakmış.
1 saat sonra
Kapı çalındı iste aşiret gelmişti uff allahım yardim et kapıyı açtiılar abim ve oo kız adida galiba asya olması gerek evet evet asya evin çalışanlarından hanife abla soylemisti abim abim kosarak sarildim ona yuzu kanlar içindeydi allahim bu nasıl hal ben ( abim abicim canimin ici noldu sana boyle kim yapti lan bunu ) diye bagirdim yaşlı adamların içinde onlarda şaşırmış halde ağızları bi o seklinde acilip beni ayiplarcasina baktilar uff çokta tiın benim abim ne halde onlari takcak halde değilim abim( delalımın GUZELİM demek  iyiyim ben merak etme ve şimdi odana çık ) dedi kulagima fisildiyarak bende kafami sallayarak optum yanaklarini ve yukariya odama ciktim cikarkende sonkez arkami donup baktimda ikiside abim ve asya dizlerinin uzerine cokup oturmuslar ve baslarina silah dayamislardi daha fazla dayanamayip bagira bagira aglayip odama ciktim annem ayri kosede agliyor babam desem zaten yıkılmiş ablam hamile olduğu icin haber veremedik abim selim sert olmasina ragmen dagilmis bi durumda daha fazla dayanamayip odama cikip kapiyi kapattim ve bu duruma bu insanlara lanet edip uyuya kalmışım...
MİRZAN'DAN
Onların yani selimlerin konağina gelmistik herkez arabadan inmisti ama ben hala arabada camdan bakiyodum biliyorumki inersem öldururdum onlari tek kursunda o yuzden sabirla verilecek hukmu bekliyodum ama bi ses duydum.kiz sesi ( abim abicim.canimin ici noldu sana boyle kim yapti lan bunu)uuuu bu fazla cesretli bi sese benziyor ama sesi agladigini cok belli ediyor demek bu o berzan denecek itin kardesi okadar cok istedimki cikip ben yaptim demeyi ama iste demedim biraz bekledikten sonra herkez iceri girince bende havali bi sekilde gozluklerimi takip iceri girdim ahh hadi ama kim gorse beni boyle bi mardin agasi demez dimi neyse uf sunlari gordukce sinirlerim bozuluyor ya ama iste canim kardeşım ortada olunca olmuyor hukum verilicek ti şimdi kardeşimi aglayarak ve yalvararak görunce ölüm hukmunden vazgectim kesinlikle banada sorucaklardı mardin ağası olduğum icin ve oylede oldu ama olsun kizdan cikartirdim hincimi hem sinirim gecerdi bari guzel olsa hic gormedim kizi bana sira gelince ben( ne olursa olsun ağalar bu hayatı yaşayacak benim ve ölücek olanda benim kardeşim.ne kadar kızgın sinirli olsamda o benim canım ciğerimdir ve ben berdel hükmünü veriyorum başka sözü olan varmi) diyince herkez susmuş bi sekilde bana bakiyodu ikisininde kafasinin ustundeki silahlar cekildi ve berdel hukmu verildi en yaşlı olan one cikip ( BERDEL HÜKMÜ VERİLMİŞTİR BERZAN VE ASYA SİZ KAÇARAK BAW'INIZIN (BABA DEMEK) YÜZÜNÜ EĞMİŞSİNİZDİR ANCAK ÖLÜMDEN YADA EVLENMEKTEN BAŞKA Bİ ÇARE YOK O YUZDEN DE BERDEL HÜKMÜ VERİLMİŞTİR 1HAFTA SONRA ÇİFTE DÜGÜN VARDIR YARIN İMAMA NİKAHİ ONDAN SONRAKİ GÜN GERÇERK NİKAH OLUCAKTIR DE HAYDİ ŞİMDİ DAĞALIN HAZIRLIKLAR BAŞLASIN ) diyerek son konuşmayı yapip hepimiz dağılmıştık ama dağılırlen o kızın sesini duydum galiba duymuştu ne konuştuğumuzu hickira hickira ağliyodu icim bi tuhaf oldu uff noluyosa bana bence o gozyaşlarına alışık olsun cunku bizim konaktan adımını attiği an hep boyle ağlıycak....
İŞTE YENİ BÖLÜMMM YA YENİ YAZMAYA BAŞLADIM İLK KİTABIM LUTFEN BANA YAEDIMCI OLUP YORUM ATSANIZ MESAJ ATSANIZ LUTFEN YA YORUM ATİN CANLARİM... ÖPÜYORUM SİZİ

ACILI BERDEL...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin