Karakterler karisti karakter tanitimi yapicam
Diclenin ailesi..
Dicle 6 kardeşler 3 kız 3 erkek
En büyükleri selim 30 yasinda 3 çocuk babasi
Selimden sonraki gelen kişi berzan 24 yaşinda asyayi kacirdi
Berzandan sonra gelen ise deniz 22 yasinda evli ikinci bebeğine hamile diclenin berdel gittiğinden haberi yok 6 aylik hamile olduğu için
Denizden sonra gelen dicle 20 yasinda
Dicleden sonra gelen
İse 16 yaşinda yeni serpilmiş nur cennet kizimiz nur cennetten sonra ise azad geliyor 14 yasinda yakisikli karizmatik ve bir o kadar da pskiopat bir çok kizin gönlünü yakan ama canimizin içi evimizin neşe kaynağı
Annesinin adi leyla babasinin adi kerim annesi 55 yasinda ama yasini göstermeyen genç ve sert bi kadin ama kizlariyla çok sevecen ve ailsine çok düşkün biri babasi kerim bey ise 60 yasinda tam mardin agasi yani neyse iste bizim ailede boyleMirzahin ailesi biz 8 kardeşiz 5 erkek 3 kız en büyüklerimiz abimiz ferhat Abim 35 yasinda 3 çocuk babasi ondan sonra gelen ise helin 30 yasinda evli iki çocuğu var amcasinin oglunun oğluyla evlendi baslarda çok ceksede şuan çok mutlu helinden sonra gelen ise Sercan 28 yasinda oda evli daha 1 yil oldu evleneli ve karisi hamile ikiz bebekleri olucak biri kiz biri erkek dorduncusude benim 26 yasindayim benden sonra mert geliyor 24 yasinda gerçektende adi gibi mert oda sozlendi yakinda evlenicek altincisi gurur oda 22 yasinda gerçektende adi gibi çok gururlu yedincisi 18 yasinda nefes kizimiz sesiz sakin çok agir basli bi kiz bu yüzden abileri onla arada bi erkek fatma der gerçektende erkek gibi ama abilerinin bu hoşuna gider çünkü erkek gibi kizlari sever abileri sekizincisi ve evin nese kaynagi güzelliğiyle basa bela kizimiz hevdem annesi ise hayal hanim ağa gerçekten çok agir kurallari olan bi kadim tam mardin kadini baba ise araf ağa adaletli sevecen biri ve asaletinden yürürken anlaşildigi bi adam gerçektende adaletli biri ailemiz bu kadar....
EVET KARAKTER TANİTİMİMİZ GELDİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACILI BERDEL...
RomanceİLK KİTAP HEYCANI :) Merhaba bu benim ilk kitabım inşallah beğenirsiniz ve insllah devamı gelir ben iki bölüm yazıp birakmiycam yazabildigim kadar yazicam elimden geldiğince sizde yorum yaparsanız çok güzel olur...