Stars

70 4 3
                                    

Koç
Kırma bir Koçun kalbini... Kırılan kopar gider bir koçun kalbinden ve bazen kopan parça yanında senide götürecek kadar büyük olabilir..

Boğa
Bazı insanların eline geçen en güzel şey bir Boğadır ama elinden kaçırana kadar bunu anlamazlar ve anladıkları zaman hep "çok geç"tir...

İkizler
Her şey birdenbire yaşanır İkizlerin aşkında...Kimini yakalarsın Dünyanın en mutlu insanı olursun...Kimini kaçırırsın "Kaçırmış" olursun...

Yengeç
Dünyada Alışması zor olan, alışırken insanın canını acıtan şeyler vardır;
Bir Yengecin yokluğu gibi..

Aslan
Bir Aslan ne kadar istesede duygularını saklayamaz! Birini sevmiyorken seviyormuş gibi yapamaz! Sevmiyorsa sevmiyordur açıkça hissettirir..

Başak
Sağır bir gürültüdür Başağın sessizliği..Dışı susar ama içi çok şey söyler..ve bir Başak kolay susmaz..Sustuysa bil ki Kırılmıştır!

Terazi
Teraziyle arana kimseyi sokma! Aranızda geçen şey ne olursa olsun karşısında seni görmek ister Terazi! Senden başka kimseyi dinlemez!

Akrep
Birini çekilmesi gereken yere kadar çekmeyi de bilir zamanı geldiğinde çekip gitmeyi de bilir bir Akrep!

Yay
Değişik birini aramaz bir Yay! Aşkıyla tüm hayatını değiştirecek kötü olan her duyguyu kalbinden uzakta tutabilecek birini arar..

Bir Yay için bittiğin an "Herkes"gibi olduğun andır...Çünkü bir Yay sevdiği insanı yüreğinde diğer tüm insanlardan farklı bir yere koyar...

Kova
Her şeyi bırakır da bir Kova kendisi olmayı bırakamaz... Bu sebepten her şeyi İste bir Kovadan ama bir başka insan olmasını isteme!
Bir kovaya herkes huzur verir kimi geldiğinde kimi gittiğinde..

Oğlak
Bir Oğlak için aldatmanın büyüğü küçüğü olmaz! Öylede terk eder böylede... Açıklamanı dinlemez!Aşk bir Oğlağın mutsuzluğa isyanıdır..

Balık
Sen yokken de üşür bir Balık sen varken de..ama seninleyken kalbi sımsıcaktır soğuk umurunda olmaz..İşte sende tam bu yüzden özelsin!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~BURÇLARR~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin