Probudil jsem se kolem šesté. Můžu jít pěšky. To se nejeví jako špatný nápad.. Máma ještě spala, což bylo velké plus, pokud jsem se nechtěl na půl hodiny zdržet jejíma poznámkami. Rychle na záchod, do koupelny, tužka na oči, učesat, lak na vlasy.. Do kuchyně.. Nic.. Vzal jsem si peníze na oběd a šel jsem.
"Katsuo!!!". "Tadashi..". "Raito s tebou chce mluvit" řekl a chytl mě za rameno. "Tadashi..." opravdu jsem se nechtěl s Raitem do ničeho zaplést. "Notaak..." koukal na mě těma jeho hnědýma očima. "Jestli budu mít průser, zabiju Raita a pak tebe" zamumlal jsem a šel jsem za ním..
"Les Aokigahara.. co říkáte? Není lepší jít tam, než do školy?" Raitův vůdcovský hlas jsem přinejmenším nesnášel. "A proč bys tam chodil? Copak se chceš zabít?" Lehce jsem nadzvedl obočí. "Ne. Chci se tam ale podívat.. Katsuo. Copak ty nechceš? Katsuo??". Protočil jsem očima a věnoval se Tadashimu, který jako vždy, otravoval všechny okolo... "Vyrážíme za týden. Rozmyslete si to" usmál se Raito a šel někam pryč. "Katsuoooo! Musíme tam jet... musíme" poskakoval Tadashi. "Neblbni." otočil jsem se a šel jsem ke škole. "Je to přece zajíma-...." to už jsem si dal sluchátka do uší a ponořil se do světa padlých andělů.
Ve škole to byla jako vždycky nuda... až do doby, kdy jsme měli pauzu na oběd a já si sedl ke svému notebooku. Black Veil Brides napsal jsem do vyhledávače Youtubu. "Knives And Pens..." klikl jsem. Ten kluk vypadal jako já... mladý Andy Biersack... "Proč ku**a vypadá jako já?! Musím zjistit víc.. Ale jak?" Přemýšlel jsem. "Katsuo.. pojď na oběd ne?" poslední dobou mě Tadashi otravoval víc, než kdy jindy.. Nevadilo mi to... je fajn mít u sebe aspoň někoho.. "Nemám-.." "Máš." Řekl a vrazil mi do pusy sushi s avokádem. "Ty... Tadashi?" řekl jsem s plnou pusou a on se na mě podíval. Polkl jsem sousto "Andy Biersack... víš o něm něco?" podíval se na mě trochu udiveně... ale mě to bylo fuk a pohledem jsem mu naznačil, ať vyklopí, co ví. "Pochází z Cincinnati z Ohia.. je zpěvákem skupiny Black Veil Brides a chodil na katolickou školu... Ve 14ti založil svou první kapelu.. Proč se ptáš?" "Jen tak... poslouchám jeho hudbu... měl bych mít přehled.. Ne?" kývl a já se pousmál... Další zdroj.. Máma.
ČTEŠ
My Name Is Andy
RandomKatsuo žije v Japonsku už od svého narození. Na otázku kdo je jeho otec zatím nehledal odpověď. Až když narazil na hudební skupinu, před kterou se ho jeho matka snažila ubránit. Neshody s j matkou ho přivedou k radikálnímu řešení. Odejde do lesa Aok...