KAKO SMO POSTALE BFF

137 7 3
                                    

Caoo.Ja sam Nikolina.Imam tri bff:Anabelu,Katarinu i Tamaru.Ispricacu vam kako smo postale BFF i sta se sve desavalo sa nama do sad.Eee ovako.Anabela i ja smo bff od 1. razreda O.S.Druzile smo se i sa Tamarom ali sa Kacom nismo toliko.Ni Tamara se nije sa njom druzila.

Anabela,Tamara i ja imamo sve petice u skoli dok je Kaca veoma cesto dobijala jedinice i jednostavno je bila u drustvu tih slabijih djaka.Nas tri smo se druzile sa peticarima.

Sve je pocelo u 5 razredu kada smo isle na ekskurziju.Ne znam otkud ali Kaca,Anabela i ja smo bile u istoj sobi.Tako smo se dogovorile i tako je i bilo.Tada smo se zblizile.Na toj ekskurziji smo bile nerazdvojne.Npr. uciteljica je rekla da kada idemo u setnju da stanemo po dvoje ali mi je nismo slusale vec smo sve tri stale zajedno.Tada su se sve djevojcice iz razreda naljutile na nas.

Govorile su kako smo ufurane i sve to.Izvrijedjale su nas.Anabela je pocela plakati kao i mi.Mozete misliti kako nam je bilo kada su svi bili protiv nas.Kaca je nazvala uciteljicu i ona je dosla kod nas u sobu.Kada nas je vidjela uplakane uplasila se .Mi nismo mogle doci do daha od plakanja.Nekako smo joj sve ispricale i ona je sve njih pozvala.One su se pravdale i lagale.Uciteljica im je rekla da nam se ne obracaju i one su otisle.Nismo mogli izaci napolje jer je padala kisa.Otisli smo u jednu veliku prostoriju sa ostalim razredima nase generacije.Mi smo se potpuno odvojile od svog razreda.Bas tada je vodic morao reci da igramo neke igre po razredima.

Igre su bile zanimljive i smijesne.Uglavnom smo se kasnije pomirile ne znam kako ne sjecam se.Posle ekskurzije je sve bilo isto osim sto smo se mi druzile i sa Kacom.U 6. razredu Kaca i Tamara su postale veoma dobre drugarice.Bile su bukvalno nerazdvojne kao i Anabela i ja.Negdje u drugom polugodistu sam dosla u skolu i pozdravila se sa njima.

Kaca i Tamara su rekle Anabeli i meni da moraju nesto da nas pitaju.Mi smo bile u fazonu okeej pitajte.One su se pocele svadjati ko ce pitati pa smo Anabela i ja rekle u isto vrijem:RECITE VISE!!!!!

One su rekle:Dobro ovako hocete biti sa nama BFF?

Anabela i ja smo bile u cudu jer se to iznedada desilo.Odvojile smo se i slozile da hocemo ali smo htjele malo da ih zezamo.Prisle smo im sa tuznim facama i rekle:Izvinite ali.....

HOCEMOO!!!!

One:Jeeee!!!!

Zagrlile smo se i usle u kabinet.

BFF❤❤Where stories live. Discover now