Part 3

73 5 1
                                    

Znaci postale smo BFF I na pocetku je sve bilo Ok ali kao sto sam rekla na pocetku Kaca se prije druzila sa drugima.U to drustvo ulazile su Jovana i Marija(sestre bliznkinje) i jos jedna Jovana.One su najvece tracare u razredu.Bile su ljubomorne sto je Kaca sa nama Bff pa su je odvlacile od nas.Kaca nas je ignorisala i ispaljivala.Anabela i ja smo to primjetile i slozile se da necemo vise biti sa njom Bff jer se prema nama ponasala veoma bezobrazno.Rekle smo to Tamari i ona je bila sokirana.Nije htjela da se nase prinafeljstvo zavrsi pa nas je ubjedila da joj damo drugu sansu.Slozile smo se i rekle sve to Kaci.Ona je rekla:Ok ali one ce se naljutiti na mene.Tada je Tamara ,,poludila,,:KATARINA JESU LI TI ONE BFF ILI MI JEBOTE STA TE BRIGA STO CE SE ONE NALJUTITI VALJDA SMO TI MI VAZNIJE OD NJIH AKO HICES DA BUDES SA NAMA BFF PRESTACES SE TAKO PONASATI PREMA NAMA KAO DA TI UOPSTE NIJE STALO DO NAS ZAR NE SHVATAS DA SU ONE LJUBOMORNE NA NAS DODJAVOLA KATARINA NEMOJ BITI TOLIKO NAIVNA!!!!!!!!!!!!!!!!

Mi smo je gledale u fazonu😱😱😲😲

Kaca se samo nasmijala i rekla:Okej,okej Tamara nisam tako mislila.Naravno da ste mi vi vaznije samo necu ni sa kim da se svadjam....Ali vi ste u pravu.Sada ste mi vi BFF i neka to shvate.Ako shvate druzice se sa mnom normalno.Necu se vise tako ponasati.

Tada je zvonilo i usle smo u kabinet.

Nekoliko dana poslije Bojana nam je prisla(Ona ide sa nama u razred i moram pomenuti da se druzi sa Marijom,J. i J.).Pitala nas je da bude Bff sa nama i mi smo pristale.Medjutim to nije uspjelo.

Bilo je mnogo svadja sa njima ali to vam necu opisivati jer je previse.

BFF❤❤Where stories live. Discover now