Part 18

19 1 0
                                    

Stigle smo na zurku.Jooj ispascu glupa zato sto im rekla da necu doci uff!!

Usle smo u kucu.Puna je tinejdzera koji igraju.Nikoga ne poznajem.Sjele smo za jedan sto koji je bio u uglu.Usput smo uzele pice.Uzele smo sokove-ma divne smo.

Ne pijemo tako da nam je ostao samo sok haha.Muzika je ok za sada.

Ja:Ubicu vas sto ste me natjerale na ovo.

Kaca:Opusteno super je

Ja:Ma sta opusteno ispalila sam sama sebe

Anabela:Ma nema veze

Ja:😫😫😫

Kreten:Ooo jel ja to dobro vidim gospodjica samouvjerena je tu

Ja:Dobro vidis i samo da znas da nisam dosla samovoljno

On:Ma sigurno

Ja:uff mrs konju jedan

"Jovane dodji ovamo treba mi pomoc"

Jovan(Kreten):Evo dolazim lijepo se provedite

Aaa znaci zove se Jovan.

Ustale smo i igrale.

Ja:Moram u WC vraticu se za minut

One:Ok

Otisla sam u WC i pogledala se u ogledalo.Sminka je u redu,odjeca takodje frizura je ok.Ali nesto ipak nije.Imam los predosjecaj.

Sabrala sam se i izasla.

Ja:Aleksa!!!!!

Ugledala sam ga kako se ljubi sa nekom plavusom.Ne mogu da vjerujem.

Ja:Kretenu jedan debilcino ne mogu da vjerujem ne ne ja sanjam ovo ne moze biti

Placem.Otrcala sam a iza sebe sam ga cula kako me doziva.Zgrabila sam torbu i placuci izasla iz kuce.Ispred sam ugledala Katarinu i Andreja kako se svadjaju.

I ona place.Skotovi.

Ja:Kacaa

Potrcala je i zagrlile smo se.Pocele smo jos vise da placemo.U tom trenutku iz kuce su izasle Anabela i Tamara.Bile su uplakane.Tamara se dreknula "Skot jedan".Sta se ovo desava i njima se izgleda isto desilo.

Sve zajedno smo se zagrlile i otisle iz dvorista.Znala sam da cu zazaliti sto sam dosla na ovu zurku.

......

Dosla sam kuci.Bacila sam se na krevet i plakala.Stigla mi je poruka.

"Izvini nisam namjerno molim te mi oprosti molim te "

"Nakon svega da ti oprostim.Nisi mi se javljao 7 dana.Mi smo vas trazile kao lude a vi ni poruku da posaljete.I kao slag na tortu te uhvatim sa drugom ne znam da li si jos nesto mogao uraditi.Brinula sam se za tebe i na kraju te prinadjem kako me varas. Nema sansee!!!!"

"Aaa izvini bebo moja molim te oprosti mi"

"Jedi govna"

"Ma znas sta necu ja tebe moliti boli me uvo za tebe"

"Odjebi ne trebas mi vise barem ne takav kakav si sad ne znam ko te je pokvario ali ovo nije Aleksa kog sam poznavala 9 godina.Sigurno su i ona trojica sa tobom i pokusavaju se izviniti ali vjeruj mi ni one njima nece oprostiti.Gotovo je."

"Ok"

Pocela sam jos vise da placem.Sta mi se desava.Plakala sam sve dok nisam zaspala.

Hello.Evo nastavka napookon.Hvala vam puno na 700+ reads.Nadam se da vam se nastavak svidja.Uskoroo raspust.Meni pocinje 14. juna.Sledeci nastavak uskoro.💘💘💘💘💘💘💘

BFF❤❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora