Došla som domov ani som nestihla pozdraviť mamu a hneď som sa hnala do izby. Zabuchla som dvere a hodila sa na posteľ. Po 5 minútach zasneného hladenia do stropu som z tašky vytiahla mobil a zavolala Calumovy. Ozivalo sa dlhé písanie ale nakoniec mi to zobral. ,,Áno?" Ozvalo sa s druhej linky. Znel volako zadychane. Zneistila som. ,,Cal nevolám nevhod?" Počula som z druhej stráni hlas. Bol mužský. ,,Nie vôbec nie. Čo potrebuješ?" Nechcela som to rozoberať tak som to hodila za hlavu. ,,Mike ma pozval na párty Cal a možem ísť somnou!" Nadšene som zakričala. Nastalo ticho. ,,Cal? Si tam?"
,,Áno.. Ja len Vev neni to voľake divné? Po celé tie 2 roky si ťa ani nevšimol a teraz ťa pozíva na párty?" Nad týmto som nerozmýšlala. ,,Ja ..neviem." Sklamane som si sadla na posteľ. ,,Možno som sa mu zrazu zapáčila.." Vyhodila som ruky do vzduchu. ,,Sama tomu neveríš." Povzdychol si. ,,Čo mám teraz robiť? Mám tam ísť?" Zase som počula voľaky hlas zo zadu a niečo ako keď ti niekto dá pusu. ,,Nie určite chod na toto si dlho čakala a budem tam stebou takže pokial by niečo skúsil tak bude mať odčinenia somnou." Zažiarila som. ,,Dobre Cal. Prídeš pre mňa?"
,,Samozrejme o 8 u teba. Pa" a zložil. Vyskočila som z postele. Na upravenie mám 4 hodiny. Vyzliekla som sa a šla do sprchy. Nechala som padať na seba kvapky horúcej vody a rozmýšľala nad Michaelom. Calové varovné slová som dávno vytesnila z hlavy. Po celkom dlhej dobe som vyliezla von a osušila sa. Otvorila som skriňu a rozmýšľala čo ma seba. Dala som si roztrhané jeansy ma to biele tričko a koženú bundu. Na tvar som napatlala trochu makeupu a natočila vlasy. Bola som zo sebou v celku spokojná. Vybehla som von smerom do kuchyne pretože tam bola mama. ,,Mami?" Prišla som k nej a objala ju zo zadu. ,,Hm?" ,,Ja lenže dnes idem na párty a budem spať u Cala." Mama sa ku mne otočila. ,,Zlato veď zajtra je škola." Prekročila som oči.
,,Ja viem ale už som sa naučila." Po 5 dlhých minútach som ju nejak presvedčila. Pobozkalo som ju na tvar a vybehla von pretože už prišiel Cal. Rýchlo som si sadla. ,,Wow Cal vyzeráš úžasne." Aj po tme som mohla vidieť ako sa začervenal."Diky, ty tagisto." Cal zastavil pri Michaelovom dome a obi dvaja sme vystupili. Pred domom som vydela stať Mika a Asha. Áno tak sa volal. Calum sa zvlášne rozžiaril keď ich zbadal. Vedela som že je gay. Dúfam že neni zabuchnutí do Mika. Zdesila som sa. Nakoniec som sa zasmiala nad mojou hlúposťou a nechala to tak. Došli sme k ním. Mike ma objal. Prekvapené som zdychla ale bolo to tlmené jeho ramenom. Váhavo som obtočila ruky okolo jeho krku a nechala sa objímať. ,, Si krásna." Cítila som jeho dych pri uchu. Zachvela som sa. ,,A ty krásne voniaš." Zasmial sa a pustil ma. Zobral ma za ruku. ,,Poďme." Ničomu som nechápala ale pre tento raz som to nechala tak. Všade boli sami opitý ľudia ktorý buď pobehovali alebo sa obtierali o seba. Bolo tu dusno. Mike ma viedol až do kuchyne kde sme stretli Luka. Spoznala som ho podľa jeho mohutného tela a výšky. Otočil sa k nám a jeho úsmev sa zmenil koketneho keď ma uvidel. Nepáčilo sa mi to. ,,Čau krásna. A ja už myslel že to vyhrám .." Výhra? Čo výhra? ,,Drž hubu Luke." Zamračíl sa na neho Mike. Luke sa iba zasmial a zmizol. Kde šiel vlasne Cal? ,,Dáš si niečo piť?" Prestala som hľadať Cala a zadivala sa na Mika. Vyzeral úžasne. ,,Áno. Vodku." Myslím že od toho to šlo z kopca. Mike mi stále nalieval. Do kým som nebola na mol. ,,Poďme tancovať." Kričala som a ťahala ho na parket. Mike sa iba smial. Nebol taký opitý ako ja. Dostali sme sa do stredu kde som sa k nemu otočila zádi a začala krútiť zadkom. Vedela som že ho tým provokujem. Onedlho mi pristáli dve ruky na bokoch a bola som silno pritiahnutá na jeho hruď. Telo na telo. ,,Ani si nevieš predstaviť čo to somnou robí." Šepkal mi Mike do ucha. Naskočila mi husia koža. Otočila som sa k nemu tvárou a dala ruky okolo jeho krku. Mohla som cítiť hrču medzi jeho nohami. Cítila som sa tak sebavedomo a dobre. Zmyselné som sa o neho obtierala. Počula som ako zavzdychal a mne bruchu vybuchol ohňostroj motýľov. Zadivala som sa na jeho pootvorené pery s ktorých vychádzali vzdychi. Mala som chuť ho pobozkať a Mike asi tagisto pretože hľadel na mna rovnako ako ja na neho. Chcela som sa skloniť a spojiť naše pery lenže Mike uhol hlavou a pustil ma zo svojho zovretia. Nechápala som. ,,Si opitá. Ľutovala by si to." Chcela som povedať že nie že po tom túžim už dlho lenže Mike ma zobral za ruku a ťahal von. Vyšli sme von kde k nám pribehol Cal. ,,kde si bola šade som ta hľadal." Mike ma podal Calovy. ,,Zober ju domov." Chcelo sa mi spať. Položila som hlavu na Calové rameno a zaspávala. Posledné čo som počula boli Mikove slová. ,,Do kým sa viem držať od nej ďalej." Potom nastala tma.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
/You Smell So Good/ Michael Clifford
ФанфикČo by ste robili keby sa zamilujete do niekoho kto ani nevie že existujete? Zdali by ste to? Alebo by ste sa ponorili do lásky ktorá vas jedného dňa istotne zabije. Ja si vybrala to druhé..