Dolunay ATEŞ
Duygusuz, acımasız, asi bir kız. Babası tarafından terkedilmiş, sevilmemiş; annesini, duygularını, masumiyet ve çocuksuluğunu kaybetmiş bir kız.
18 yaşına girdiği gün, hayatını yeniden yazmayı planlayan; intikam, kin ve nefret duygusuyla dolup taşan; değer verilmemiş, acımasız bir kız.
Ünlü iş adamı 'Kahraman Ateş'in yıllar önce, karısını kaybetmesinin sebebi olduğunu düşündüğü kızı. 'ZİNDAN' Şirketi'nin tek varisi...
Kahraman ATEŞ
Ünlü iş adamı, yeraltının en ünlü mafyası, acımasız, gaddar bir baba.
Yıllar önce, eşinin ölmesinin sebebi olduğunu düşündüğü tek kızının babası.
Türlü pis işlerle uğraşmış, yakalansa bile polislerden kurtulmuş, kızının gözünde 'ŞEREFSİZ'in teki.
'ZİNDAN' isimli şirketin sahibi.
'KARTE HOLDİNG'in ortağı.
Demir KARTE
22 yaşında,'DARKNESS TREACHERY' adlı barın sahibi, 'KARTE HOLDİNG'in varisi.
En ünlü mafyalardan biri. Sert, acımasız, zalim, duygusuz bir adam.
Yıllar önce annesini bir suikast girişiminde kaybetmiş, 3 yıl akıl hastanesinde yatmış ve psikolojik destek almış, asi bir adam.
Ateş KARTE
20 yaşında, 'BLACK NİGHT' adlı barın sahibi. 'KARTE HOLDİNG'in diğer varisi.
Demir gibi ünlü olmasa da ünlü mafyalardan biri. Sert,acımasız bir adam.
Demir'in üvey kardeşi. 9 yaşında babasını kaybetmiş, annesini herkesten koruyacağına yemin etmiş asi bir adam.
Durmaz KARTE
Ünlü iş adamı, acımasız, mafya babası. Eşini bir suikastte kaybedip tekrar evlenmiş duygusuz bir adam.
'KARTE HOLDİNG'in sahibi, 'ZİNDAN'ın ortağı. Kahraman ATEŞ gibi pis işlere bulaşmış, her seferinde de kurtulmuş bir adam.
Melek KARTE
Saf, masum, şefkatli bir anne.
'MOKARTE' adlı butiğin ve 'MATRUŞKA' adlı şirketin sahibi.
Deniz TURAY
18 yaşında, saf, masum, temiz kalpli, gerektiği zaman sert olabilen sevimli bir kız.
'TURSO' adlı şirketin sahibi. Annesini ve babasını bir trafik kazasında kaybetmiş şefkatli bir kız.
Esat KURŞUN
Dolunay'ın kuzeni, ünlü 'KURŞUN HOLDİNG'in varisi. Sert, acımasız, duygusuz, 20 yaşında bir adam.
Yasa dışı dövüşlere katılan, ünlü 'CEHENNEM' adlı spor salonunun sahibi.
Duru ASLAN
18 yaşında, korkusuz, acımasız bir asi. Ailesini bir trafik kazasında kaybetti. Kazada kurtulan kardeşi ile yaşıyor.
Babasından kalmak 'MEKAN CENNET' adlı 2 otel kaldı. Annesinden de 'GÜL BAHÇESİ' adlı küçük bir lokanta.
SEVGİLİ OKUYUCULAR;
BU BENİM İLK KİTAP YAZMA DENEYİMİM. YANLIŞLARIM VE HATALARIM OLABİLİR.
ŞİMDİDEN SİZLERDEN ÖZÜR DİLİYORUM. UMARIM KİTABIMI BEĞENİRSİNİZ.
VOTE VE YORUM BEKLİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM VE AŞK
RandomTerkedilmeyi, acı çekmeyi haketmeyen biriydim ben. Yetimhaneye bırakılmayı haketmeyen biriydim. Babamın beni sevmemesini hakedecek bir şey yapmamıştım ben. Niye acı çekiyorum bilmiyorum. Ama bildiğim bir şey var: Beni bırakan, benim hayatımı mahvede...