Hei! Jälle. Seekord ei ole mul kavas siia mitte ühtegi luuletust kirjutada. Sooviksin küsida teilt paar küsimust. :) Loodan, et need ei tundu liiga isiklukud või veidrad. :D Loodan, et ka vastate neile. :)
__________
Kui vaataksite midagi igavesti, mis see oleks?
Oleks see jõe voolamine kallastel, kulutades pinnasevorme ja jälgides seal aegajalt vulpsavaid kalusid?
Oleks see igavese tule kestev värvidemäng, koos oma tõusu ja langustega?
Oleks see aja muutuine ilmutades erinevaid vaatemänge?
Oleksid need su kallima igatsevalt sinu poole vaatavad ja pidevalt tunnete käes vangis olevad silmad?Kui saaksite midagi igavesti kuulata, mis see oleks?
Oleks see vee tunnetamine ja selle suuna ning tegevuse mõistatamine, selle rahustav meloodia?
Oleks see tule praksumine kuuvalgel koos kõigi võimalike helidega?
Oles see aeg koos seal olevate elusolendite rõõmude ja kurbustega ja inimeste käitumisnormide muutumine aegade vältel?
Oleksid need su kallima rahustavad hingetõmbed ja tema inglina kostuv südamlik hääl?Kui tunneksite mingit lõhna igavesti, mis see oleks?
Oleks see jõe värskendav elust pulbitsev looduse lõhn?
Oleks see tule kuumusest ergutsev lämbe pitsitus?
Oleks see aja kibe ja rusuv või rõõmus ja magus muutuste lõhn?
Oleks see su kallima lemmik parfüüm, tema juustele iseloomulik lõhn, või temast kiirgav helge magusus/mahedus?__________
Võite vastata, ei pea. Eelistaksin esimest varjanti. :D
Päikest! ;)