Wooow! Mam krásné vlasy...obarvené a hodně ostříhané! Nehty? Boží! Modré a hodně třiptivé! Miluji úpravy! Už se tak těším až potkam Atiho. To bude pecka! *CinkCink*. Oh kdo to asi je? Hmmm...nevím o tom že jsem někoho zvala. Otevřela jsem dveře a...a...tam stál zahalený muž který na mne nasadil pohled a pak začal zdrhat. Byla sem pěkně vylekaná. Vzala sem si moje Convers a vyběhla sem z baráku. Ohh můj bože! To je ale z-z-zima. Budu si muset pro bundu. Rychle jsem vyběhla, vzala si moji Harlon bundu s kytkami a běžeka jsem jak kdyby mi utíkal bůh ped očima. Vydím ho! Zařvala jsem. Je támhle, u Makra! Běžela jsem jak na maratonu a najednou jsem upadla.
Po CCA 15 min.
Nějaký kluk kolem procházel...oh bože kdo to tu leží! Neco se jí asi stalo. Začal se mnou kinklat a zvedat. Probrala jsem se. Kluk měl fakeer mikinu a zajímavé vlasy. Takové nahoru. Je ti neco? Ptá se. V tu chvíly jsem chvilku přemýšlela o tom, že toho kluka znam. Ne, naštestí žiju jen mam maličko odřené koleno. V tu chvíly ve mne hrko! To je...ATI! Zvedla jsem se a začala lítat a řvát. Uklidni se! Pokřikl Ati a zasmál se. Omg! To is ty Martine? Eee...ahoj? Ano? Usmívá se. Omg! Jsem tvoje nej faninka. Já tě mi... nedořekla jsem. Ehee? Ty si ta Kája? Co? Poprávám se a směju se. Já jsem Kerol ... Kerol Beranová, culila jsem se. Jooo! Vykřikl Ati. Už si asi spomínám kdo si!
YOU ARE READING
Fanfikce - Kerola A Ati?
RandomNo jo další ff Komu se to nelíbí...nepište do komentů!