VIP helyen volt 2 férfi társaságában, meg vagy 10 testőr vette körül. Lazán odasétáltam a két "ajtónálló" őrhöz. Megálltam előttük, megigazítottam a nyakkendőmet, megköszörültem a torkomat, és intettem, hogy engedjenek át. Gyanús módon nem ellenkeztek, úgyhogy nemes egyszerűséggel leültem a nővel szemben.
Csettintett mire két testőr megfogta a csávókat, és eltüntették őket.
-Mit szeretne, drágám?-kérdezte mézes-mázas hangon, és közben előrehajolt egy kicsit. Ennek következtében rálátás nyílt tökéketes dekoltázsára, de csak a szemébe néztem, kb 90%-ban.
-Gondoltam elcsábítom a legszebb nőt.
-Óóó....tényleg? Semmi más szándék?
-Mi más lenne?-próbáltam értetlenül nézni.
-Tudja sok ellenségem van...
-Magának? De hiszen magát csak szeretni lehet, a szemei meg egyszerűen káprázatosak. Nem tudom róla le venni a tekintetem.-és tényleg nem is vettem.
-Jöjjön a szobámba, és meglátjuk, hogy tényleg így van e!-ez gyors hangulatváltás volt. De persze, hogy megyek különben gyanút fogna.
-Benne vagyok.-felálltam, és nyújtottam a kezemet. Ő viszont a nyakkendőmbe kapaszkodott bele, és úgy állt fel. Nagyon könnyű nő.Elindult a lift felé, aztán megtorpant, és hátrafordult. Azt hittem csináltam valamit ami lebuktathatott, de ő csak intett a gorilláinak, hogy maradjanak itt. Majd tűsarkújában kopogva, odasétált a lifthez, és megnyomta a hívógombot. Szinte azonnal ki is nyílt, mi beszálltunk, az ajtó záródásával egyidőben letámadott.
Szenvedélyesen, durván, móhon csókolt, de pont erre számítottam. Annyi időre engedett el, hogy kinyissa a lakosztályát, aztán folytattuk is, ő lerántotta rólam a zakót, aztán már gombolta is ki az ingemet. A kulcscsomómba elrejtett kés a zakómban volt, a francba. Vagy 3 méterrel odébb dobta, mint ahol mi voltunk. Akkor más módszerrel kell végeznem vele. Az ágyban sok minden van amit használhatok, úgyhogy el kell jutnunk odáig.
Az éjszaka hosszú volt, és nagyon ügyes a csaj, semmit nem találtam amit használhattam volna, úgyhogy nemes egyszerűséggel eltörtem a nyakát, hogy ez korábban miért nem jutott eszembe...
Kimásztam az ablakon aztán Shelley hazavitt. Levágodtam az ágyamba, és rögtön elaludtam.
Arra ébredtem, hogy kopogtatnak az ajtón, kómásan odasétáltam, és mikor kinyitottam a főnököm állt előttem.
-Csá, főnök.
-Hol tart Mr. Waldens-szel?
-Néha lazíthatna is, fáradjon beljebb. Kávét?-invitáltam be.-Egyébként holnapig van ideje. Pontosabban, 19:36 percig utána többet veszek el tőle, mint 10 milla.
-Nagyon jó. Csak így tovább Mr. Dolan.
-Igenis.-szalutáltam.
-Akk én távozom is, nem tartom fel. Csinálja azt amit mindig. Legyen precíz és tökéletes.
-Természetesen főnök. De addig nem mehet el amíg nem ivott meg velem egy kávét.
-Tényleg mennem kell.-már nyitotta is az ajtót, mielőtt teljesen bezárodhatott volna még visszaszólt.-Kapni fog egy újoncot.
-Mi a f@szom? Milyen újonc?-tettem fel a kérdést magamnak.
YOU ARE READING
Alone
Mystery / ThrillerMit jelent a fény, a világosság, a boldogság és a szeretet? Nekem már semmit. Miért is jelentene bármit bármelyik, mikor egyikből sincsen már? Nekem mi a családom, ha nem boldogság, és szeretet? Gyengeség. Jefferson Dolan vagyok, az eddigi legjobb b...