Mesti ada yang lari nun jauh di sana
Plz.
No.
Betul ni.
Apa ke motif korang lari sini sana disebabkan oleh kesalahan pasangan yang Author sendiri pun sakit hati.
Lepas tu maafkan si dia macam tu je.
Macam tak ada maruah je bunyi. Ish. Jangan nak baik sangatlah ye sebab kalau orang tu curang dengan kau buat kali kedua. Author nasihatkan untuk tinggalkan orang tu. Jangan nak pergi jauh sangat. Kata je anggap sajalah kita tak pernah mengenali. Kan senang?
Tapi kalau ada salah faham,Author nasihatkan untuk DENGAR.
JANGAN ENGKAU CAKAP TALK TO THE HAND SEBAB TANGAN KAU TU TAK ADA TELINGA KAU KE KAU BEDAH TELINGA KAT TAPAK TANGAN.
LEPAS TU PERGI JAUH-JAUH,KENA PUJUK MAAFKAN.
AKU PERGI KE PULAU LANGKAWI PUN BELUM. APATAH LAGI LONDON. BAGUS BAGI AUTHOR JE DUIT NAK BELI PAKEJ PERCUTIAN TU.
TAK RASA MACAM ORANG BODOH KE HA?!
SEBAB TU LAH DENGAR SETIAP PENERANGAN DAN SIASAT BUKAN MELALAK NANGIS.
Yelah tahulah marah masa bertemu dengan kecurangan si kekasih tapi dengarlah dan telan je rasa nak cakap "Talk to the hand"
Tengok dia orang ni kan kuat agama dan percaya dengan kuasa tuhan tapi bila tengok kecurangan daripada si tersayang,kuasa dia orang pulak yang dia percaya.
"Beringatlah dengan tuhan wahai kawan yang masalah suami kamu curang tu boleh diselesaikan"si watak utama temgok orang yang dia sayang curang dengan orang lain.
"Hari ini semua orang mesti mati lepas tu aku lari jauh-jauh. Kalau dia datang dan cakap semuanya salah faham,aku maafkan dia"Dengan itu Aliya(watak utama) mengepal penumpuk dan bersedia untuk berperang bibir.
YOU ARE READING
Cliche Je Banyak
RandomBanyak jugak cerita dan buku novel melayu ditayangkan tapi semua jalan ceritanya sama. pheww