Pompuan psycho as the third wheel
Tapi sebenarnya four wheel.
Kenapa? Pompuan psycho zaman sekarang buat mastermind dengan sorang lagi lelaki yang suka dengan Aliya.
Masa tengah berdrama tu,watak ini yang akan selalu mengatakan..
"Berani si Aliya tu rampas Daniel dari aku. Tunggu kau,Aliya aku akan buat kau sengsara dan runtuhkan rumah tangga korang. Lepas tu Daniel akan jadi milik aku. Aku berjanji Aliya. Aku akan tepati janji ini. UAHAHAHAHAHA"
Rupa-rupanya tengah bercakap seorang diri dalam bilik dan ketawa tak tentu pasal bila dah dapat idea untuk hancurkan rumah tangga dua watak utama tadi.
Setiap kali drama mesti ada watak jahat penuh ke-psycho-an yang teramat dan menjelikkan sampai Author sendiri pun berdebar.
Real life macam tu ke?
Ada orang psycho kejar korang bercinta ke sana ke mari?
Semata-mata nak dapatkan kembali si lelaki yang dah buang watak jahat ni macam sampah?
Guys.
Plz.
Jangan psycho. Plz.
Kau pergi sekolah dan ada pangkat dalam syarikat. Dapat degree sini sana tapi kau kejar si lelaki tu jugak.
HOI APA LAKI TU SORANG KE YANG ADA DALAM DUNIA NI?
Berbillion orang di bumi tu jugak kau pilih dan psycho? Jadi bijaklah sikit.
Kalau ni kau cakap tak aku anggap kau tengok soalan ni macam soalan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi.
Kalau ya. Tahniah sebab Author memang ship Kendall(si watak jahat) dengan Kick Buttowski (kawan mastermind dia yang suka dengan Aliya)
Renung2 kan lah.
Tapi semua watak jahat tak jadi psychopath pun walaupun dipanggil psycho oleh satu Malaysia?
YOU ARE READING
Cliche Je Banyak
RandomBanyak jugak cerita dan buku novel melayu ditayangkan tapi semua jalan ceritanya sama. pheww