"Michelle.
Musela som ísť nutné niečo vybaviť.
Zbaľ si všetky svoje veci... Večer okolo siedmej prídem a odchádzame.
Všetko ti vysvetlím, keď pridem.
Pa♡ "Nechápala som tomu čo sa bude diať a po pravde som sa aj trochu bála.
Zbalila som si veci. Mama prišla presne načas.
,,Kam ideme?"
,,sťahujeme sa. Vidim, že sa tu niečo deje. A keďže ty so mnou nechceš o tom hovoriť tak ideme preč. A dostala som tam aj lepšiu ponuku. A ešte zajtra nastupuješ do školy." mala som slzy v očiach .
,,A kam ideme?"
,,Za lepším životom. .. Nechaj sa prekvapiť."Dali sme všetky veci do auta a vyrazili sme.
Volal mi Shawn.- zložila som mu.
-kde si? -Shawn.- neodpísala som mu na to.
-Michelle! Musím ti niečo povedať. -
-Milujem ťa -
-Ak ma miluješ, tak ma nájdeš. -Michelle.-Prišiel som k ich domu. Nikde sa nesvietilo a cez okno som nevidel ani ich nábytok. Rozhodol som sa jej napísať.
-kde si? -Shawn.- neodpísala mi.
-Michelle! Musím ti niečo povedať. - dlhú dobu som čakal no neodpísala tak som jej to napísal.
-Milujem ťa -
-Ak ma miluješ, tak ma nájdeš. -Michelle.-Hneď som zazvonil susedom či nevedia kde je.
Jedna teta mi povedala, že sa odsťahovali. Skoro mi prasklo srdce. Musím ju nájsť.Neodpísal mi už. Vypla som si mobil a oprela si hlavu o okno na aute. Zaspala som. Mama ma zobudila keď sme dorazili na miesto.
Bol to prekrásny dom. Veľký a so záhradou. Bolo okolo polnoci keď som mala všetko vybalené a išla som spať.
YOU ARE READING
Stretneme sa? {TEXTING - STORY}
RomanceCUTE_BOY, Love_♡ Čo sa stane? Stretnú sa niekedy? Príde do ich života ešte niekto iný? Čítaj ↗