Part 32

38 6 0
                                    

Inak pravdivé a pekné :) oplatí sa to prečítať ☺🙈👌
,,Milujem ťa, kým nepríde lepšia" ...presne takto dnes funguje láska. Žiadne zaľúbenie sa do človeka ako skutočnej bytosti, ale do výzoru a zovňajška tejto ľudskej bytosti. Je až deprimujúce vidieť ako pojem ,,láska" stráca svoje čaro. Dnes človek nájde sex na každom rohu, lacné vzťahy na každom druhom a láska je skrytá na miestach, ku ktorým sa nám tiaži kráčať. Vzťahy fungujú na princípe novodobej slobody, kde sloboda znamená ,,rob, čo len chceš". Odmietam žiť v takomto svete, odmietam byť ticho a odmietam súhlasiť s názorom, že je to normálne a počúvať výhovorky, že ,,žijeme v 21.storočí". Sloboda neznamená robiť si čo chcem, vzťah a jeho problémy sa neriešia cez FB a city nemôžme vyjadrovať cez mlčiacich smilov. Nebuďme zbabelí a neodradzujme sa frázami typu ,,príde lepšia/lepší, neoplatí sa ti k nej/ k nemu vrátiť, čas zahojí všetky rany, nebola to ta/ten pravá/pravý pre teba, a blaa blaaa blaaa samé podobné keci" (samozrejme česť výnimkam ak je žena bitá a iné... ). Postavme sa za to, čo cítime, aj keby sme mali byť za bláznov, nevzdávajme sa niekoho len preto, že sa to dnes tak robí a že polovica ľudí je pohodlných, aby pre niečo riskovala svoje pohodlie, buďme niekým, kto sa nevzdá len preto, že sa niečo pokazilo. Nič naozaj nič nemá väčšiu cenu ako láska a kto tvrdí opak asi nikdy skutočne nemiloval. Dovolím si použiť jeden z mojich obľúbených citátov ,,človek si nemôže vyberať, či ho svet zraní, alebo nie, ale môže aspoň hovoriť do toho, kto ho zraní." (John Green - Na vine sú hviezdy) hovorte do toho, kto Vás zraní.

Suicidal ThoughtsWhere stories live. Discover now