Píp-píp-píp
Do riti! Veď som na dovolenke. Vypla som budík a otočila hlavu na druhú stranu. Samo tam tak rozkošne spal, musela som sa nad tým pousmiať. Včerajšia noc bola krásna. Rozhodla spm sa, že sa osprchujem no, keď som vstala, úcitila som bolesť v podbrušku. No snažila som sa to ignorovať. Pobrala som sa teda do sprchy, kde som si umyla telo aj vlasy. Keď som bola umytá, vyšla som zo sprchy a obmotala si okolo tela uterák. Zabudla som si vziať do kúpeľne oblečenie. Povzdychla som si a podišla k dverám. Keď som ich otvorila Samo sa na mňa pozeral a po chvíli sa usmial. Podišiel ku mne a povedal.
"Som kvôli tebe nadržaný." Povedal a začal mi bozkávať krk.
"To nie je môj problém." Keď som to povedala prestal ma na krku bozkávať a zdvihol hlavu ku mne.
"Nie?" Zdvihol obočie.
"Nie." Pokrútila som hlavou. Snažila som sa zachovať si vážnu tvár no pri ňom to nešlo. Ten jeho pohľad. Ako keby mu veverička vajcia stískala (:D). Po chvíli ma pobozkal. Bol na mne doslova nalepený. Po bozkávaní som si obliekla čierne šortky a biely top.⚓ Po týždni : ⚓
Momentálne sme na letisku a čakáme, kým ohlásia náš let. Naozaj sa nám odtiaľ nechce ísť. Bolo tu krásne. Tento týždeň sme boli navštíviť aj nejaké pamiatky a tak isto sme si vychutnali posledné dni na pláži. Po chvíli ohlásili náš let tak sme rýchlo prešli kontrolou a nasadli do lietadla. S Lily sme dobré kamarátky a zistili sme, že býva tam kde mi. Teda blízko nás. Lily a Jacob sú spolu. Oznámili nám to len včera.🏠 Doma 🏠 :
Práve teraz s Brandonom stojíme pred našim domom a chystáme sa vojsť dnu. Otvorila som dvere a vošla dnu. Za mnou išiel Brandon. Zakričala som.
"Sme domá." V tom z kuchynn vyšli rodičia. Mama mala v očiach slzy. Ihneď pribehla ku mne a objala ma. To isté spravila aj Brandonovi. Otec po mame opakoval. Pýtali sa nás všeliake otázky typu -ako nám bolo, -či sa nám niečo nestalo a podobne. Všetko sme im vyrozprávali. Keď sme im všetko vyrozprávali odniesla som si hore kufor a vybalila všetky veci. Po chvíli nado mnou vyhrala únavananja som zaspala.Ahojte! :) Nová časť! Čo si o nej myslíte? :) Viem, že je nudná :(. Uvidíme sa v ďalšej časti. HI GUYS! :)
YOU ARE READING
I Want To Kiss You ✔ (Prebieha úprava)
RandomKaždý z nás túži po niekom, o koho sa môžeme vždy oprieť, kto nám bude oporou a kto nás bude ľúbiť tak ako mi jeho. Príbeh, o dievčine, ktorá túžila po šťastí. A nakoniec ho aj dostala. #142 in Random= 28.4.2016 #100 in Random= 30.4.2016 #96 i...