Keď už teda idem na tú večeru k Samovým rodičom, musím si kúpiť nejaké šaty. Napíšem do skupiny, kde sme len my baby.
Madison: Baby, zajtra idem na večeru k Samovým rodičom. Potrebujem šaty. 😍 Kto ide nakupovať tak o 10 min.?
Lily: Já idém 😘
Lucy: Aj já😊
Tylor: Aj ja idem ❤👈
Madison: Tak o 10 min. Pred nákupným centrom.
Vyzliekla som si oblečenie, ktoré som mala na sebe a obliekla si čierne šortky s bielym tričkom a k tomu biele sandále. Do malej kabelky som dala mobil, kľúče a peňaženku. Spokojná som sa vybrala dole, otvorila dvere a vyšla von. Dvere som zamkla a vybrala sa do nákupného centra. Keď som dorazila baby tam už boli.
"Ahoj" Pozdravili ma všetky naraz a spoločne sme sa objali.
"Tak poďme nakupovať."💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤
Už som doma a som poriadne unavená. Prešli sme snáď tisíc obchodov a nikde sme žiadne také šaty nevideli. No napokon sme aj nejaké našli. Pozrela som sa na hodinky aby som zistila koľko je hodín. 17:57. Fúha. Čas na večeru. Keďže nikto doma nie je, spravím si palacinky. Zišla som dole po schodoch a namierila si to rovno do kuchyne. Zapla som si na mobile playlist a pustila si ho na plné pecky. Pripravila som cesto na palacinky, vytiahla panvicu a začala robiť palacinky. Keď už bolo všetko hotové, naložila som si na tanier tri. Sadka som si a jedla. Rozmýšľala som. Nad všetkým. Nad životom. Či moja láska k Samovi bude trvať naveky. Či on ľúbi mňa rovnako ako ja jeho. Či plánuje so mnou budúcnosť a či......či je pravda to čo bolo v tej sms- ke. Moje rozmýšľanie prerušili nejaké ruky na mojich bokoch. Zľakla som sa na čo sa ten dotyčný zasmial. Keď som sa otočila uvideka som tam Dana.
"Ty debil, vieš jak som sa zľakla?" Povedala som a začala ho biť. Chytil mi obe moje ruky a povedal.
"Kľud. Ja len sa nudíím."
"Tak choď von s Jacobom." Povedala som a on ma pustil. Sadol si oproti mne. Ja som si tiež sadla.
"On je s Lily."
"Tak so Samom."
"Vieš aký mám s ním vzťah." Prikývla som.
"Tak si daj moje palacinky a pozrieme si film." Povedala som a on sa usmial a prikývol. Dojedli sme palacinky a pustili si film menom "Who I am?". Áno bavia ma aj také filmy. Tento film je síce nemecký ale je úžasný. Pozerali sme ho s titulkami. V polovici som zaspala.Ahoj! :) Nová časť. Ospravedlňujem sa, že nebola opäť časť. Vynahradím vám to. :) Tak HI GUYS! :)
YOU ARE READING
I Want To Kiss You ✔ (Prebieha úprava)
RandomKaždý z nás túži po niekom, o koho sa môžeme vždy oprieť, kto nám bude oporou a kto nás bude ľúbiť tak ako mi jeho. Príbeh, o dievčine, ktorá túžila po šťastí. A nakoniec ho aj dostala. #142 in Random= 28.4.2016 #100 in Random= 30.4.2016 #96 i...