~1~

4 2 0
                                    

Lisa P.o.V

Het is de eerste schooldag. Ik heb er zin in, ik zie mijn vriendinnen weer en ik heb gehoord dat er een nieuwe jongen bij ons op school zit. Ik loop naar mijn kluisje en de eerste die ik daar zie staan zijn Emma en Lola, mijn beste vriendinnen. 'Hoi Lola. Hoi Emma.' 'Hallo Lisa.' We geven elkaar een dikke groepsknuffel. De bel gaat en we lopen met z'n drieën naar het lokaal. We hebben nu wiskunde. Ik heb er zin in, want ik ben er best wel goed in. 

~

We zijn nu halverwege de les als er op de deur word geklopt. Er komt een jongen binnen met zwart haar en mooie donkerbruine ogen waar je zo in kunt wegdromen. Ik merk dat ik naar hem aan het staren ben. Ik kijk de klas rond. Ik merk dat ik niet de enige ben die naar hem staart. Melanie staart ook naar hem.  Melanie is de populaire. Zowat alle jongens vallen voor haar. 'Hallo, ben jij de nieuwe leerling?' 'Ja dat ben ik.' 'Nou stel je dan maar even voor.' 'Ik ben James en ik ben 14 jaar. Ik ben verhuisd dus daarom woon ik nu hier.' 'Nou welkom James. Jij kan naast. Robin gaan zitten.' O nee! Zij de juf nou Robin?! Robin zit achter mij. Dus dat betekend dat James ook achter mij zit. 

~

Deze les leek wel eeuwig te duren. Ik ben blij dat het nu voorbij is. Ik doe mijn spullen in mijn tas en loop snel naar Emma en Lola. 'En wat vind je van die nieuwe?' 'O gewoon. Niet bijzonder.' 'Ik zag wel dat je naar hem keek.' 'Niet waar.' 'Je vind hem leuk hé?!' 'Nee dat is niet waar. Het is gewoon een jongen.' 'Maar hij is wel een jongen die jij leuk vind.' 

James P.o.V

Ik ga naast Robin zitten. 'Hé, hoe is het?' 'Wel goed alleen duurden het even voor ik eindelijk dit lokaal gevonden had.' Robin lacht. 'Wie is dat?' Ik wijs naar het meisje dat voor mij zit. 'Dat is Lisa. Ik zou uitkijken voor die daar.' Hij wijst naar een meisje dat met allemaal jongens om haar heen zit. 'Dat is Melanie, zij is de populaire. Ze kan iedere jongen krijgen die ze wilt. En ik denk dat jij haar volgende slachtoffer bent. Ze staarden namelijk naar je toen je binnenkwam.' 'Dat merkte ik ja.'

~

De wiskundeles is eindelijk afgelopen. Hij leek wel eeuwig te duren. Ik loop samen met Robin naar buiten. 'Je vind hem leuk hé?!' 'Nee dat is niet waar. Het is gewoon een jongen.' Ik kijk om me heen. Ik zie drie meisjes staan. Een daarvan is Lisa. 

Zou zij dat gezegd hebben. En over wie hadden ze het?

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 16, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Hij Ziet Mij Niet Staan, Denk Ik ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu