Eu si Ea

75 3 4
                                    

In clasa a6a pe mine ma placea o fata.Pe acea fata o chema Alexandra.

Cum spuneam ei ii placea de mine doar ca  trebuia sa fiu cu alta fata foarte frumoasa si nu puteam sa fiu cu Alexandra.

Dar in clasa a7a dupa ce m-am despartit de Diana, imi placea de Alexandra dar eu nu stiam ca este cu alt baiat.

Si intr-o zi, am decis sa o intreb daca vrea sa fie impreuna cu mine, dupa ce i-am spus ca o plac iar ea a spus ca nu deoarece este deja cu alt baiat si... mai complicat. In fine eu eram dezamagit, suparat, deprimat,dar ea defapt ma placea dar mi-a zus ca nu (defalt lucrul acesta eu ju il stiam).

Am trecut peste, am ramas mult tump fara cineva( eu tot o mai iubeam) dar vb intr-o zi cu soarele pe cer am decis eu cu fratele meu sa mergem la meeting.

Cand cine credeti ca apare? Alexandra,eram asa fericit a venit cu inca 3 prietene (Cassi ,Ioana si rosa,pe care urma sa le cunoastem si sa ne imprietenim :-) ).

Dupa ce toti copii au plecat am ramas noi cu ele si le-am bagat in seama,am vorbit am ras eram cei mai buni prieteni. Si am decis sa mergem in eroi un parc super tare,unde bineinteles am jucat fotbal.

Uite asa am tot iesit in fiecare zi si Duminica ttebuia sa mergem la KFC si apoi in parc. Cand a inceput scoala bateam palma cu ele eram cei mai buni prieteni.
Dar Luni peste o saptamana aflu ca ea este singura si ca ma place eram asa fericit.

Si am tot vb cu altii si am vb si pana la urma :
- Cf?
- Stauuu,tu? A spus ea.
- Sa sti ca mie mi-a spus Luca despre tine si ca ma placi, stai linistita si eu te plac.
- Ce copil prost e Lucaaa!!
- Deci, vrei sa fi impreuna cu mine??
- E mai complicat...Nici nu prea o sa ne vedem.
- Ba daa, vb pe fb sau ne vedem la scoala.
- Bine atunci da:-*

AlexandraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum