S va spun deci eram eu cu Alexandra impreuna si in data de 22.05.2016 fix de ziua lui Teo am iesit noi in parc toata gasca.
Era o zi obijnuita eu nu stiam ce voi pati.
Cand Cassi ia zis lui Darius cv la ureche si mie nu si am zis "oare ce o fi" si la asta m-an gandit toata ziua.
Cand stateam usor la un bloc si bine inteles ca deranjam batranii ca noi saracii nu stiam ca ei la ora 5 isi fac somnul de frumusete. Si Cassi imi sopteste la ureche ca sa o sarut pe Alexabdra eu am ramas 15 minute mai blocat asa nu stiam ce sa fac iar dupa mult timp... mult timp... mult timp... am luat-o in brate si apoi am apucato de obraji si am pupat-o.
Eram fericit si ajung acasa , intru pe telefon si vad acolo Alexandra a trimis un mesaj si ma uit si scrie asa:Buna,deci voiam sa iti spun ca eu te am placut si inca te plac,doar ca eu inca simt ceva mai mult pt Luca...
Si nu mi am batut joc de tine sau cv doar ca la inceput eram ok,dar nu stiu ce s a intamplat
Si sa nu crezi ca e din cauza ca m ai pupat
Doar ca eu inca il iubesc si nu vreau sa te fac sa te simti prost sau sa suferu sau sa fiu cu tine in timp ce mie imi place de el..chiar imi pare rau si poate o sa vrei sa ramanem prieteni...Si dupa asta am inghetat efectiv si nu mai vorbeam si eram blocat si imi da si Teo mesaj cu aceelasi lucru, lafel si Cassi.
Si uite ca nu mai sunt cu ea pt ca la ales pe Luca mdaaa...
( PS.: Sper ca nu plangeti)