2.

8 2 0
                                    

Pov. Sterre
Ik kom thuis aan en kijk rond. Ik kijk naar de overkant Nee dat meen je niet he woont 1 van die jongens Of meiden daar?! Volgens mij ook nog is harry. ik zet me motor in de garage en pak me tas. Ik doe de garage weer dicht. Opeens komt Niall richting mij. shit als me vader dit ziet ben ik de klos. "heey dus jij bent hier komen wonen?" zegt hij met een glimlach. "uhm ja" zeg ik shit. "ik moet gaan" zeg ik tegen niall. "okay bye zie je morgen op school" zegt hij en geeft me een knuffel. fuck me vader staat in de deuropening. ik loop richting hem. En hij richting mij. hij begint te schreeuwen tegen mij en ik krijg een paar klappen tegen me hoofd. "wat heb ik nou gezegd over jongens?!" schreeuwt Hij. hij trekt me mee naar binnen.Ik kijk voor de laatste keer naar achter waar ik die kindjes van ms school geschrokken zie kijken behalve britt dan.

Pov. Zayn.
"holy shit" zeg ik en kijk geschrokken. Ik trek Perrie naar me toe en knuffel haar. Ze is volgens mij best geschrokken want ze is denk ik best dol op haar Sterre.

Pov. Sterre.
hij trekt me naar me kamer en hij slaat me nog 1 keer in me gezicht precies op me oog fijn. Hij doet de deur dicht en opslot ik bonk op de deur maar geef het na een tijdje op. Fijn morgen maar iedereen ontlopen... En vooral die jongens nou ja niall dan. ik doe me raam open en zoek in me tas naar een joint ja ik gebruik drugs ja dat maakt me rustig en zo niemand snap dat die het niet gebruikt denk ik. Ik ga in het raamkozijn zitten en kijk naar buiten. Ik steek me joint aan en kijk weer naar buiten daar zie ik ze nog zitten.
opeens kijkt harry mijn richting op. shit ik rook snel me joint op en doe het raam weer dicht en me gordijn.
......

Het is nu acht uur savonds.
En ik heb echt mega honger. En ik heb geen drugs meer..
ohja ik heb nog geld. De jongens zitten nog steeds buiten met de meiden ik ga gewoon door mn raam naar een winkel ofzo. Ik pak me geld en een vest en een pet. Ik doende pet op en de capichon van me vest over me pet. Ik doe me raam open. Shit me vader doet fucking net de deur vsn me kamer open. Ik spring snel uit me raam wat nog best hoog is. En ren weg helaas komt me vader achter me aan. poef enndaar struikel ik over een takje. Me vader rent naar me toe. Hij pakt me aan me haar omhoog wat ongelovelijk pijn doet em trekt me mee naar huis aan me haar. "auhww!!!" schreeuw ik uit hij sleept me naar binnen naar de kelder nee he. En gooit me daarin. Als ik erin lig doe ik me wekker aan en wacht todat ik in slaap val.
Ik word wakker en merk dat me vader voor me staan. En precies op dat moment gaat me telefoon me wekker dus ik zet hem uit en zie dat ik veel appjes heb. "jij gaat naar school en ontwijkt iedereen! begrepen" schreeuwt me vader "ja" zeg ik zacht. ik ren naar me kamer en kleed me zelf om ik pak me tas en appel en eet het op ik pak me pet en zet hem op mer me capichon. Ik ren naar buiten naar me motor en rijd naar school ik parkeer me motor en loop naar binnen. ik ga meteen naar me kluisje en gooi me helm erin die ik niet eens op had maar goed. De bel gaat en ik loop naar engels. Ik ga zitten en ontwijk een paar blikken en kijk naar me tafel. De engels docent komt binnen en zet alles klaar. "miss. Velhuizen take it off pls" ik zucht en zet me capichon en pet af. en dan komen de jongens en perrie en die andere bitchezz binnen. Perrie wilt naast me zitten maar ik zet me tas op de stoel naast me. ze gaat kwetsend ergens anders zitten.

Als de tweede les is afgelopen loop ik richting de kantine met me pet en capichon weer op. dan komt bella er opeens aan en duwt me aan de kant waardoor ik tegen de kluisjes aan val. Ik mag van me nieuwe trainer van kickboxen niet aanvallen want ik kan zo iemand dood slaan als ik wil.
Ik zucht en sta op ik loop de kantine in en haal een flesje water uit de automaat. Ik ga ergens in den hoekje op de grond zitten en pak me mobiel er bij ik kijk naar de appjes van niall en perrie. ik zucht. Ik wil helemaal geen problemen met me vader maar ik wil ze ook niet negeren. Opeens zie ik een paar pumps voor me met iemand erin ik kijk omhoog en zie dat het bella is ik zucht en rol met me ogen. Ik sta op en wil weg lopen maar ze trekt me capichon en pet af. "zozo gevochten zeker" zegt ze lachend. Ik zucht nog een keer. "laat me gewoon met rust en bemoei je met je eigen zaken okay?" zeg ik. "waarom zou ik het is veelste leuk om jou te pesten" zegt ze en nu staan de andere er ook bij. Fijn... "ik weet dat ik leuk ben ja" zeg ik droog. "laat me gewoon met rust ja je wilt geen ruzie met mij" zeg ik boos. ik loop weg ik heb toch geen zin in school meer de bel gaat dus ik ga naar de les.

Na school...
Vandaag is er geen voetbaltraining alleen op maandag en woensdag.
Vandaag heb ik een wedstrijd bij kickboxen ik kan een beker winnen. Maar dan moet ik wel eerst vechten tegen een paar natuurlijk.

Ik rijd naar huis en pak al me spullen voor de wedstrijd. Ik wil naar buiten gaan om naar de wedstrijd te gaan maar ik vergeet het aller belangrijkste me bitje. ik ren naar binnen en pak snel me bitje en ren weer naar buiten waar ik alles snel in me motor doe.

Pov. Liam
Vandaag gaan de jongens en ik. En natuurlijk Perrie en helaas ook bella naar een kickbox wedstrijd we hebben gratis kaartjes gekregen omdat we daar met ze alle behalve de meiden daar kickboxen. Het is alleen een meisjes wedstrijd maar das ook wel leuk. we stappen de auto in en rijden er heen wij mochten er al wat eerder heen omdat wij daar op kickboxen zitten haha.

Pov. Sterre.
Ik ben er al en ben eigenlijk al klaar met omkleden ik ben wel blij dat ik me lippiercing gewoon in mag houden in nederland mocht dat nooit.

1 uur later...

de wedstrijd is net begonnen en ik heb er al een paar gevochtenn ik hoef er nog maar 1 en ik moet zometeen tegen iemand waar ik fucking erg bang voor ben zij heeft mij ooit het ziekenhuis in geslagen.
ik ben echt enorm nerveus. ik kijk wat rond en me ogen vallen op een groepje mensen die ik liever niet wil zien. harry, bella, zayn, perrie, liam, niall en louis.... SHIT... "victoria heeft gewonnen" word er geroepen shittt. "en nee sam en Sterre!!!" roept hij weer "sam heeft vorig jaar van sterre gewonnen en in het ziekenhuis geslagen!!! dit is warschijnlijk extra spannend voor Sterre!!" word er geroepen.
Ik klim de ring in met me couche achter me aan. shitt shitt shitt. Daar staat ze dan. Ze kijkt me gemeen aan. ik krijg het benauwt ik draai me om naar de couche. "ik kan dit niet" zeg ik in paniek. "je kan het wel sterre!! je hebt er hard voor getraind in nederland! je kunt het" zegt hij. Ik begin helemaal te stressen opeens komen de jongens en de meiden hier heen. "ha ik hoop dat ze je kapot maakt" zegt bella tegen me. Gvd. "doe is normaal!" zegt harry tegen bella. Ik heb tranen in me ogen. " we gaan aftellen en dan begint het!!!" roept hij weer "10....9.....8" word er geschreeuwt. "sterre je kunt het" zegt harry "hup Sterre hup" roepen ze met ze alle ik geef ze een waterig lachje. "start!!"" word er geroepen ik voel meteeen een vuist tegen me hoofd ik draai me om en sla tegen haar neus warschijnlijk is ie nu gebroken en hij bloed heel ergm "ze trapt me enslaat me waar door ik op de grond val ze komt boven op me zitren en slaat een paar keer in me gezicht. Fuck.... "ik geef een stoot tegen haar slaaP... Wooh wacht ze is nu bewusteloos "holy shit" mompel ik ik sta op. maar opeens begint het zwart voor me ogen te worden shit. ik val neer.

Ik word wakker en merk dat ik ergens in een kamer lig. "hey" zegt opeens heel veel mensjes ik kijk naar rechts en zie ze dan weer staan en ik glimlach waterig.....

Boemmm.... Nog een hoofdstukje

Secrets.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu