pov. Sterre.
Ik ga recht op zitten maar krijg hoofdpijn. Ik blijf maar gewoon omhoog zitten zodat het weg gaat. Ik pak mijn mobiel en zie dat het al 7 uur savonds is. Shit me vader. "shit" zeg ik.ik pak snel me tas en ren naar buiten me hoofdpijn word steeds erger. Ik probeer het te negeren maar dat gaat moeilijk. Ik start me motor en rij snel naar huis. Ik zet me motor in de garage. ik ren naar binnen en daar zie ik me ouders ruzie maken. Opeens trekt me vader mij en me moeder uit het huis. hij gooit ons op de veranda en trapt mij tegen me hoofd aan. hij pakt iets uit de binnenzak van zijn jas, het is een pistool, ik kijk bang naar hem. Mijn moeder begint te schreeuwen en te huilen en opeens geeft ze mij al de schuld. ik zie dat me vader op me moeder richt. "mam stop!" schreeuw ik zodat ze stopt en mn vader niet op haar schiet. Me vader haalt de trekker over. Fuck. Ik ren naar me vader en probeer zn pistool af te pakken. ik krijg een gevecht met me vader. Opeens geeft ie me een duw ik val op de grond op ms buik. Ik kijk snel omhoog en zie dan harry de jongens de meiden en zijn familie buiten staan. Ik sta weer op maar ik hoor een knal. "mama!!!" schreeuw ik. Ik ga bij haar zitten "mama..." ik begin haar te knuffelen ookal is ze dood. Ik voel opeens eEn schot in me Rug. ik gil het uit. Ik draai me om en dan schiet hij in me maag. Ik zak helemaal neer. Ik zie nog hoe hij wegrijd en hoe er mensen naar me toekomen. "blijf wakker honey" hoor ik een vrouwestem zeggen volgens mij de moeder van harry. Ik kijk naar me buik en zie heel veel bloed, Ik krijg zwarte vlekken voor me beeld en zak langzamerhand weg.
Ik word langzamerhand wakker. Ik zie dat ik in het ziekenhuis lig. ik probeer om omhoog te gaan maar dat doet te veel pijn. Anne duwt me gelijk weer omlaag. "je moet blijven liggen.
Ik kijk naar me hand en zie dat Perrie daar zit. Als ik de kamer rond kijk zie ik ook de rest.Sorry voor dit mini stukje ik heb het druk ookal is het vakantie :/.
JE LEEST
Secrets.
FanfictionDit gaat over een meisje genaamt Sterre. Ze gaat naar een nieuw land een nieuwe stad alles is nieuw voor haar. Maar ze moest alles achter haar laten. ze gaat naar een nieuwe school. ze heeft veel geheimen. Ze is 17 jaar oud (hierin mag je al motor r...