Timarhaneme Hosgeldiniz

817 34 13
                                    

   ''Sen nerden çıktın yine?'' diye tersler bi şekilde sordum. elindeki burger paketini göstererek sırıttı ''merak etme, sadece yemek yemediğini düşündüm'' dedikten sonra suçluymuş gibi elini havaya kaldırdı. çok gerizekalısın Bieber ama elindeki burger paketi beni tanımlıyo resmen. içeri geçip elindeki paketi tezgahın üzerine bıraktı. ''nasıl gidiyor?'' okuldaki odunluklarından sonra bunu sorması garibime gitmiş olsa gerek mal mal bakarken elini yüzümün önünde bikaç defa salladı o zaman kendime geldim. ''i-iyi herşey no-normal'' gülmeye başladı. salak kekeleme niye şimdi geldin aq. ''gülme'' dudaklarını birbirine bastırdı. kızarmayada başladı videoya kaydetmek lazım aslında bu anları. bi insan gülmemek için bu kadar mı çaba sarfeder. neyse işte bu üçlü koltuğa gömüldü. bende buna bitane kahve almak için mutfağa gittim. aslında o burger paketini getirmese kapıyı yüzüne kapardım. kahveler elimde geldiğimde galiba çelme taktı. noldunu göremeden yerdeydim ve bacağım yanıyodu. evet evet kesin çelme takmıştı bu manyak. ''manyak mısın justin ölebilirdim'' diye bağırdım. gerizekalı bu kesinleşti artık. sırıtmasını bastırmaya çalışarak ''çok a-afedersin'' diyebildi. yüzümü kızgın ifadeye bürümeye çalışarak ''otur ve orayı temizle'' dedim. verdiği tepki çok komikti. hızlıca merdivenlerden çıktım ve odamdan şort alıp banyoya daldım. pantolonumu çıkardıktan sonra elimi ıslatıp bacağımı yokladım. bişey olmamış. tam şortu elime almıştımki kapı açıldı. lanet olsuun. kapıyı kilitlememişim şimdide kapıda beni süzüyo. kısa bi şok etkisinden sonra ''defol justin'' diye bağırarak kapıyı hızlıca yüzüne kapadım ve kilitledim. ''hadi amaa'' diye bebek gibi mızmızlanmaya başladı salak. hızlıca şortu giyip dışarı çıktım tamda merdivenden aşağı iniyordu. bana bakıp inmeye devam etti. çok kızgın olmasamda kızgınmış gibi davranmaya önem gösteriyordum. işe yarasın artık aq. asagi indigimizde DVD yi calistirdim. kahve icerek izlemeye falan basladik. saat 11 e yaklasiyodu filmde bitiyodu. dalmisim heralde yanima baktigimda Justin mal gibi uyuyodu. simdi tatli tatli uyuyo dicemi falan sandiniz dimi yok bu cocuk gerizekali gibi uyuyo aq. ben gülmemek icin kendimi zor tutuyorum zaten. tam kalkicakken telefonu calmaya basladi. uyanmasin diye hemen elinden alip ekrana baktim. "Sürtük ariyor" evet ölebilirsiniz. mutfaga gidip telefonu actim. arayan o gün lavaboya dalip justinin dudagini sömüren kizdi. "alo Justin hemen buraya gel seni bekliyorum tatliim" sesimi kalinlastirip sakin davranmaya calisarak "sürtük" deyip kapattim. yuzundeki ifadeyi cok merak ediyorum. sonra aklima beni nasil kaydettigi geldi. rehberi kontrol etmeye basladim. oha aq bu cocuk amerikanin hepsini taniyo galiba. sonunda buldum 4 tane Ellie. birinin yaninda nokta vardi. bildiginiz nokta. once yatmak istiyo sonrada yanina nokta koyuyo. aq. yuzumdeki garip siritisla arkami dondugum an justinin bana mal bakislariyla karsilastim. bu cocuga biri madalya versin lan sessizce arkadan yaklasma konusunda bir numara. "biseye mi bakmistin" dedi o pic siritisiyla. "ben seyy b-biri aramistida sen u-uyanma diye bakmis-" yaklasmaya basladi. arada bir adim falan kaldi. yakiniz galiba aq. dik dik bakmaya basladi sonra yine dudagini yaladi. cocuk niye tahrik ediyon? sonra iyice yaklasmaya basladi. yok yok kesin öpcek bu sefer kesin. kendi icimde konusurken siritarak konusmaya basladi. "alabilir miyim?" bir santimetre falan var heralde aramizda konusurken dudagi bana degdi. yavasca uzattim sonra aniden kendini geri cekti. odun. koltugun uzerinden araba anahtarini alip kapiya yururken siritarak sordu "cok sevimliyim biliyorum" ukala. sen kimsin aq? "hihi oylesin Bieber oylesin" diye alayci bi sesle cevap verdim. kapiyi acti. hadi bilin kapida kim duruyo. cok kolay.cidden bu nerden cikti? ev degil timarhane.

"sen niye geldin?" dedi justin sakin bi sesle. sevgilisine baska bi kizla beraber yakalaninca boylemi hesap veriyon sen kanka? "telefonuna birsuru mesaj biraktim. acmak hicmi aklina gelmedi?" sevgili kavgasiiiii. uzun surcek galiba. ben sivisiyim derken justin farketti. "nereye gidiyorsun Ellie?" milyonlarca kez lanet olsun. diger insanlar nasil sessizce hareket edebiliyor? "ben siz kendi aranizda halledin benim bi ilgim yok" Emily nami diger "sürtük" elini belinde birlestirip justine bakmaya basladi. "hicbir yere gitmiyorsun Ellie." sasirmistim. "nedenmis o?" Emily gozlerini buyutup bisey soylememizi bekliyodu. "Emily artik seninle isim bitti. uzasan iyi olur." ben mal mal ikisine bakarken sürtük kizgin bi sesle bagirmaya basladi. "ne diyosun sen justin? bu sürtükle mi takilmaya basladin simdide?" tam agzimi acicaktimki justin basladi. " evet Emily ayrica sürtük dedigin kiz yatakta senden daha iyi biliyomuydun?" ne diyo lan bu? oyle bisey olduda ben mi hatirlamiyorum. noluyo aq? "kimse yatakta benden iyi olamaz bebegim" diyip justini opmeye basladi. bunlar da bi degisik. dedigim gibi timarhaneme hosgeldiniz.

bu bölüme yorum istiyoruum. begenirseniz iyi olur. umarim iyi olmusturr. yorum yapip begenirseniz daha hizli yazip yayinlariim :Dd

Little HeartbreakerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin