Kerti parti - Malum

331 27 0
                                    

Helloka! Újabb one-shot, remélem elnyeri a tetszéseteket! Azt még nem tudom, hogy milyen sűrűn fogok részeket hozni, de mostanában csak úgy jött az ötlet. XD Ha valakinek óhaja-sóhaja van, esetleg egy párossal szeretne történetet kérni, nyugodtan jelezze! :)

Sok millió puszi: Ditta <3 ;)

----------------------------------------------------------------------------------------

Calum

-Michael, ránéznél a lányokra? Elvileg tanulnak, de én ebben nem vagyok olyan biztos.-néztem szerelmem csodás zöld szemeibe.-Felmennék én, de nyakig benne vagyok a húspácolásban.

-Neked bármit!-mosolyog rám, és egy puszit nyom az arcomra.-Amúgy meg szerintem se tanulnak, túl nagy a csend.-mondta, majd elindult Jessica és Olivia szobája felé.

-Ajánlom, hogy mire felérek, a házit csináljátok!-szólt Mikey kicsit hangosabban, mire trappolásokat lehetett csak hallani.Hangosan kezdtem nevetni, tudtam, hogy egy 13 és egy 15 éves lány utál tanulni,de hogy ennyire? Ezt minden délután eljátsszuk , de persze egyikünk se tudja leszidni őket,van egy olyan nézésük, amitől lehetetlen.

Gyorsan befejeztem a húsokat, és kivittem minden kaját a grill mellé, ugyanis nemsokára ideérnek Ash-ék és Luke-ék is. Mire végeztem mindennel , már Mikey is jött le a lépcsőn, csak épp pipacsvörös fejjel.

-Na mi van?-vigyorogtam rá.

-Én feladom! Mostantól te fogsz rájuk szólni!-mondta, és elindult felém, majd mikor mellém ért, megfogta a kezem ,és a hintaágyig húzott magával.Leültünk, én pedig kiváncsian néztem rá.

-Csak annyit kérdeztem, hogy miért nem a házival foglalkoznak, mire Oli rávágta, hogy azért nem ,amiért mi este nem az alvással foglalkozunk.-mondta de már kezdett visszatérni az eredeti szine.Szegény valami biztatást várt tőlem, de én csak hangosan felröhögtem. Olivia-nak tényleg vannak néha elég ütős beszólásai, és ezeket mindig az én Drágámnak tartogatja, amin Mike eléggé fel tudja kapni a vizet. Oli az idősebb, de Michael-el néha két óriási gyereknek látszanak.

-Kössz, ez jól esett!-durcizott be, mire én odahajoltam hozzá, és egy puszit nyomtam az arcára.

-Szeretleeek!-mondtam, de közben hallottam egy ajtócsapódást.

-Jól van, galambocskáim, ne itt olvadjatok el!-kiabált nekünk Ash, de közben le nem vette volna a kezeit Hannah derekáról.

-Sziasztok!-álltunk fel, és üdvözöltük őket.

-Hogy vagytok, Hannah?-kérdezte Mike.

-Megvagyunk, néha a kis harcos akkorákat rúg, hogy majd belehalok, de a harmadiknál már megszokható!-mesélt csillogó szemekkel, Ashton pedig a felesége gömbölyű hasára kulcsolta az óriási tenyereit.

-Mikor is fogsz szülni?-kérdezem.Azt tudom, hogy valahogy a hónap vége felé, de a napot már nem.

-Május 27.-hallottuk meg Lori, Luke feleségének a hangját.

-Pontosan!-nevetett Hannah.

Most már mindenki itt volt, de csodálkoztam, mert a gyerekeket sehol se láttam.

-Kölykök? Lepasszoltátok őket?-kérdeztem.

-Szerintem fent van mindenki a lányoknál.-mondta Luke a fiaikra utalva. Adam is és Tomy is 15 évesek-ikrek-szóval természetes, hogy a lányoknál vannak fent. Ash lánya, Samantha 16 éves, a fia Zac pedig 14, na meg ugye most jön majd a második kiscsajszi.

-Nem én megyek fel értük!-kiabálta Mikey,  a magasba tette a kezeit, én pedig olyan röhögőgörcsöt kaptam, hogy alig birtam megállni a lábamon.

-Miért?-kérdezi csodálkozva Lori.

-Mert Oli beszólt neki, és most durcizik.-vigyorogtam sejtelmesen.

-Mondjad csak!-csillant fel Luke szeme.

-Semmi érdekes!-mondta Mike, de én belekezdtem a sztoriba, mire mindenki olyan röhögőgörcsöt kapott, hogy már folytak a könnyeink.

-Le kell pacsiznom Olival!-nevetett Ash.

Ameddig a többiek elkezdtek odalent beszélgetni, én felmentem a gyerekekért.Mikor benyitottam Jess szobájába, minden szempár rám szegeződött.

-Hello Calum!-köszöntek.

-Sziasztok! Jól bezárkóztatok ide, pedig tök jó idő van, szóval húzás kifelé!-mosolyogtam rájuk.Komolyan mondom, úgy tápászkodott fel mindenki, mintha hatvan évesek lennének.-Azért ne ekkora lelkesedéssel!-röhögtem.

Az este nagyon jól szórakoztunk, és nem csak Mike-ot, de mindenkit elkezdtünk piszkálni, Ash ,még a gyerekeket is megijesztette, de úgy, hogy szerintem a sikolyokból itélve a szomszédok azt hihették, hogy tömeggyilkosság történt. Hát igen, Ashton elég mély hanggal rendelkezik.

A társaságból már mindenki házas, csak mi nem. Megbeszéltük, hogy elég nekünk a harmadik gyerek után gyűrűzött galambokká válni. Ehhez képest nekem itt a gyűrű a zsebemben, de nem tudom, hogy mikor álljak elé.

-Skacok, mondani szeretnénk valamit!-szólalt meg Luke, mire mindenki rájuk figyelt.

-Az a helyzet, hogy megint terhes vagyok!-néz ránk boldogan Lori.

-Ez fantasztikus! Gratulálunk!-álltunk fel, és gratuláltunk nekik. Mikor mindenki visszaült, úgy éreztem itt az idő.Felálltam, és Mike gyönyörű szemeibe nézve térdeltem le elé, mire eltátotta a száját.

-Tudom, hogy nem ezt beszéltük meg, de úgy érzem, most van itt az idő, hogy feltegyem a kérdést. Michael, már amióta együtt vagyunk tudom, hogy te vagy az igazi, és...hát...Kibaszottul szeretlek, szóval megtisztelnél azzal, hogy hozzám jössz?-kérdeztem meg életem Szerelmét. Mike nem tudott semmit mondani, csak könnyes szemekkel kezdett el bólogatni,és a nyakamba borulva sirt mosolyogva.Mikor felnézett,lágyan megcsókoltam ,és az ujjára húztam a gyűrűt.

-Az a beszéd, galambocskáim!-füttyentett egyet Ash, Hannah pedig a már eléggé túltengő hormonjainak köszönhetően örömében elsirta magát.

Az este további része csodásan telt el, Michael egész végi fülig érő szájjal ült az ölemben, és néha lopott egy-egy csókot. A tűz körül ültünk, és régi sztorikat meséltünk a gyerekeknek, amikor még mi voltunk tinik.

-Srácok, én tényleg nem akarok zavarni, de asszem' elfojt a magzatviz!-szólalt meg Hannah kétségbeesetten, mire Ash már futott is oda hozzá, és óvatosan felsegitette.


-Jól van Drágám, akkor most szépen beviszlek a kórházba, és lesz még egy lányunk!-suttogott Ashton felesége fülébe nyugottan, pedig látszott rajta, hogy majd kiugrik a bőréből. Hannah nagyon félt az első két szülésnél is, és ez most sincs máshogy, de Ashton férfi létére profin kezeli a helyzetet, és ott nyugtatja Hannah-t ,ahol csak tudja,kezdve a suttogással.

-Cal, nem baj ha a gyerekek maradnak estére?-néz rám Ash aggódva.Nagyon félti Hannah-t, de megértem.

-Persze, ez nem is kérdés! Sok sikert!

Az este Luke-ék is itt maradtak, szóval letelepedtünk a nappaliba, mivel az a ház legnagyobb helye.Egészen addig fent voltunk, ameddig Ash nem telefonált hajnali kettő körül, hogy  Lily Jade Irwin névre hallgató kislányuk teljesen egészséges, ahogy Hannah is jól van, de nagyon fáradt, szóval ment is hozzá vissza.


Szóval mit ne mondjak, elég eseménydúsra sikeredett ez a kerti parti, de ez tőlünk várható volt. De a legjobb, hogy ilyen csodálatos barátaink, sőt már szinte családunk vannak, nem beszélve arról, hogy milyen szerencsés vagyok, hogy anno el mertem hivni Mike-ot randizni.

5SOS Bromances (magyar)Where stories live. Discover now