Punk fiú és őrangyala - Malum

317 22 0
                                    

Michael

-Calum, már megint elvetted a nyalókámat?!-kiabáltam végig a suli folyosóján. Kicsit sem feltűnő, hogy gyilkos tekintettel rohanok Cal után, ő pedig majd megfullad, úgy röhög.Csak a szokásos csütörtök délután...

-Ugyan, Mikey! Úgy is nekem adnád!-fordult hátra futás közben, de volt olyan szerencsétlen,hogy felbukott a saját lábában, és hasra esett. Kaptam az alkalmon, és ráugrottam a hátára, mire ő fájdalmasan felnyögött.-Hány tonna vagy te ,ember?!

-Kevesebb nálad,mert te mindig megeszed a nyalókámat, és dagadt vagy miatta!-néztem rá komolyan.

-Akkor nem adod ide?-nézett rám kiskutya szemekkel, miután megfordult alattam, igy a derekán ültem.Mit ne mondjak, elég furán nézhettünk ki, de nem nagyon érdekelt, meg a mi sulinkban elfogadott, ha valaki a saját neméhez vonzódik.

-Nem akartam, de nem lehet ellenállni annak a cuki pofidnak!-mosolyodtam el, és lehajoltam, hogy puszit adjak a szájára.-Szeretlek, te lüke!

-Én is téged, idióta!-mondta, majd lágyan megcsókolt.

-Uraim, ezt ne itt!-hallottuk meg az igazgató hangját, mire szétváltunk, és Cal fülig pirult.

-Jobb, ha a vécében döngetem meg?-kacsintottam a dirire.

-Igen, Mr. Clifford! Tökéletes!-ment el mellettünk szemet forgatva. Amúgy szeret minket, csak nem azt, ha előtte faljuk fel egymást.

-Te hülye vagy!-röhögött Calum, és lelökött magáról.

-Miért? Ő mondta, hogy ne itt!-röhögtem én is, majd felálltam, és Calt is felhúztam.Elindultunk az osztályterem felé, és közben együtt megettük a nyalókámat, Ash pedig még le is fényképezett minket, ahogy Calumot ölelem mosolyogva, számban a nyalóka, Cal pedig vigyorogva öleli a derekamat.

-Azért a vécés ötletedet megvalósithatnánk!-suttogott a fülembe Calum a terem előtt, mire rákacsintottam, megnyaltam az ajkaimat a szemébe nézve, és otthagytam. Sajna nem egy osztályba raktak minket, ő a 11.b-be jár, én  az a-ba.Még láttam, ahogy kacéran elmosolyodott, aztán leültem Ash mellé.

Óra után alig léptem ki az ajtón, Calum már is megfogta a kezem, és behúzott a vécébe.

-Hú de kanos valaki!-röhögtem fel, ahogy megláttam a nagy dudort a gatyáján.

-Túl szexi vagy! Szerencse, hogy a kémia tanárnő olyan ronda, különben tuti egész órán állt volna a farkam.-mondta, majd hevesen megcsókolt.

-Ezen segithetünk!-mosolyogtam a csókba, majd lehúztam a sliccét.

***

Mikor kijöttünk a mosdóból, nem birtam ki, és elkezdtem igazgatni Cal haját. Eléggé széttúrtam... De ez még semmi, Calum olyan karmolásnyomokat hagyott a hátamon, hogy egy macska megirigyelné. Na meg, lehet hogy egy kicsit hangosak voltunk, de most már mindegy.

-Most még punkosabban nézel ki!-mondta Cal.Fel kellett vennem a pulcsim kapucniját, mert a hajam sehogy sem állt jól, ráadásul minden ruhám fekete, szóval igaza van a szerelmemnek, tényleg eléggé punkosan nézek ki.De nem is akarok máshogy, nem hiába van piercingem,amit nem mellesleg imádok.

Amikor kiértünk az udvarra, láttuk , hogy Ashton nyelve Luke torkában van. Már vagy három éve együtt vannak, én tényleg nagyon szeretik egymást.

Összekulcsoltuk az ujjainkat, és odasétáltunk hozzájuk.Megláttak minket, ezért minden figyelmük ránk terelődött.

-Hé, nem megyünk le a partra suli után?-kérdezte Luke, mire Cal-al egymásra néztünk, és feltört belőlünk a hangos röhögés.

-Én tényleg mennék, de a hátam tele van karmolásokkal, Cal mellkasa meg vagy hat helyen ki van szivva.-mondtam vigyorogva.

-Már megint itt?-kérdezte Ash mosolyogva.

-Mintha olyan sokat csinálnánk a suli mosdójába!-mondta Cal.

-Én nem mondtam, hogy ott csináljátok!-röhögött Ash.Hopsz, lebuktunk. ;)

***


Végül lementünk a partra, és nagyon jól éreztük magunkat. Igaz, néha furán néztek ránk, de nem érdekel. Vannak bökkenők az életben, amiket ki kell birni, de Calumért bármit, ugyanis nagyon szeretem! Ha ő nem lenne, még mindig egy bunkó paraszt lennék, csak mert az embereknek nem jön be, hogy punk vagyok. De ő jött, elrabolta a szivem , megjavitotta, és szerencsére nem is akarja visszaadni. Ő lett az én másik felem. Nagyon szeretlek Cal!

5SOS Bromances (magyar)Where stories live. Discover now