Astazi m-am trezit de dimineata,fiindca aveam foarte multe emoti,la scoala sa facut un concurs cu desene si cine avea cel mai reusit desen castiga o excursie in Dubai pe parcursul vacantei de vara,iar astazi va fi anunta castigatorul.
Dupa ce m-am trezit mi-am facut rutina de dimimeata,dupa m-am imbracat cu o fusta neagra o bluza verde o esarfa neagra si cizme pana la genunchi negre(la fel ca in poza de la media),dupa m-am dus in bucatarie ca sa mananc.
Mi-am facut o salata asortata si dupa ce mi-am mancat micul-dejun mi-am luat un corn Seven Days cu ciocolata si am plecat.Dupa ce am iesit din casa m-am dus in statia de autobuz,unde m-am intalnit cu Emily prietena mea cea mai buna de la 6 ani.
"Neata!"ii zic eu entuziasma
"Neata,esti fericita penru ca astazi se anunta castigatorul?"
"Daa,oricum hai a sosit autobuzul"insecunda urmatoare m-am urcat in autobuz urmata de Em's,si ne-am dus in spate unde sunt 4-5 locuri unde stam din clasa a 5 a ,sunt locurile noastre preferate.
*Dupa 10 minute*
"Em's am ajuns,lasa telefonul,sau mai bine zis lasa pe Zack in pace"Zack este iubitul lui Em's care e in 12 A,iar noi suntem in 11 B.El are 18 jumate iar noi 18 fix,eu si Emily este nascuta in aceasi luna.
"Off,bine bine"
"Nu are ore?"
"Nu primele 3 ore au fost amanate deci e acasa,deocamata..."
"Norosul"
Dupa ce am coborat am fost la dulap,iar dupa am mers la ora de matematica,am ajuns la ora unde dupa ce a intrat profesoara in clasa,directorul a inceput sa faca un anunt:
"Dragi elevi ,dupa cum stiti astazi concursul Art is life,astazi s-a incheiat iar castigatorul este...
"Rose Winter!Rose Winter te astept in biroul meu pentru a-ti revendica premiul!"
Dupa ce a terminat anuntul m-am uitat la profesoara d biologie cu o fata inrebatoare daca am voie sa ma duc in birou.
Aceasta a incuvintat dand din cap.In secunda urmatoare m-am dus in biroul diectorului.Odata ce am ajuns in birou am ciocanit daca pot sa intru,am auzit un "intra"deci am intrat.In spatele unui birou imens era un batran de 58 de ani.
"Buna ziua!"am spus timida
"Buna Rose ia loc te rog,sti ca tu esti una din cele mai bune eleve ale liceului,iar tu ne-ai condus spre victorie in capionatul international care a inceput dintre jocuri amicale dintre liceurile Londrei,iar acum ai castigat si unul dintre cele mai grele concursuri din lume,sa sti ca am fost foarte fericit sa aflu ca tu ai castigat!"
"Multumesc foarte mult,domnule director!"
"Acesta este premiul tau!"mi-a imanat diectorul un colet foarte greu,oare ce o fi in el de e asa gre?"Acum te poti duce acasa,ai muncit foarte mult pentru acest liceu,datorita tie suntem cel mai bun liceu din Anglia si cel mai placut de toti elevi !"
''Multumesc,in nou!La revedere"
Spun si plec,dupa ce mi-am lasat lucrurile in dulap mi-am luat geanta si am plecat,coletul acesta este al naibii de greu,noroc ca in fata scolii gasesti mereu cate un taxi liber.Dupa ce am ajuns acasa,am inceput sa deschid coletul.Inauntru erau lucturi de desen cum ar fi pensule,acuarele,blocuri de desen,carti de arta,tot ce aveai nevoie ,iar la fund erau diplome,o medalie si biletul si vocherele pentru Miami.
____________________________________
Hey,hey
Capitol nou!Sper sa va placa!
In poza de la medie doar tinuta corespune lui Rose,in rest fata si corpul sunt dierite
La 5 voturi si 5 comm-uri aveti urmatorul next.
Bye :*
•capitol needitat•