Chapter 2

8 1 0
                                    

Dupa ce am deschis pachetul care l.am primit ca premiu de la concurs am decis sa imi fac bagajul.Doar maine la 10 am avionul.Da mai pierd o saptamana de scoala,dar directorul a zis ca nu pierd multe.

Intr-un troler mai mare mi-am pus hainele,intr-o geanta de voiaj mai mica mi-am pus pantofii,si intr-un rucsac electronicele care consta in leptob,tableta,incarcatoarele pt tableta,telefon si leptob niste reviste deaorece aveam degand ca acest rucsac sa il iau cu mine in avion.

Dupa ce termin bagajul decid sa ma bag la somn.Imi iau pijamalele ce consta intr-o pereche scurta de pantaloni si un maiou.Ma duc la baie imi fac un dus ma spal pe dinti imi usuc parul si il prind intr-un coc pentru ca maine sa fie ondulat si ma pun in pat,cazand in lumea viselor.

*Dimineata*

Dimineata este ora 8:30,eu am fost trezita de alarma telefonului meu.M.am dat jos din pat si m-am dus la dulap pentru a-mi alege tinuta.Intr-un final am ales o rochie inflorata cu o curelusa de piele maro,peste o vesta de piele maro si cizme pana la genunchi de piele maro cu o palarie(un fel de cowboy),la sfarsit mi-am lasat parul usor ondulat liber iar ca machiaj am folosit ceva natural,lip glos,rimel si un creion de ochi.Dupa ce am terminat am coborat in bucatarie unde mi-am facut o salata de fructe si un milkshare de fructe de padure care l-am luat la pachet in avion.

Am plecat spre aeroport cu un taxi,fiindca daca as fi luat masina mea nu as fi avut unde sa o las.
Revenid:

Am luat un taxiu care m-a lasat in aeroport,deacolo am mers direct la avion,am dat biletul si am urcat la clasa 1.Pentru un concurs era super sa ai totul asigurat.

M-am asezat la geam langa mine venind o fata draguta pe nume Stacy care locuieste in cartier cu mine dar invatam la licee diferite.Era o blonda cu ochi ciocolatii care te face mereu sa razi.Dupa o ora de vorbe si stat la taclale ne-am pus castile in urechi si ne-am culcat in urmatoarele doua ore.

*dupa 2 ore*

Dupa doua ore bune de somn ne-am trezit din cauza aterizari.Aterizare la are a coborat si Stacy in Dubai.

Dupa inca cateva ore am ajuns si in Miami dupa ce am coborat mi-am luat bagajele in numar de 1 un geamantan,o genta de voiaj,un rucsac si o genta de piele care o asortasem la tinuta de azi .

Intr-un final am gasit si un taxiu liber,care ma lasat la hotelul Diamonds ,care cica este cel mai celeblru si singurul hotel din Miami de 5 stele.

Ajunsa acolo am mers la receptie unde doamna invarsta de 50 de ani mi-a dat cartela camerei mele fiind camera 202 la etajul 16,hotelul avand in jur de 30 de etaje.

Dupa ce am urcat in camera am despachetat si mi-am luatlenjeria dantelata,un tricou in dungi rosi cu albe si o salopeta scurta,iar  in picioare avand sandalute maro cu un deget,si niste bratari cu margele si piele,dupa ce am facut dus mi-am lasat parul pe spate si ca machiaj am folosit un lip glos si cam atat.Mi-am luat telefonul,cartela de la camera si cativa bani.Am coborat la receptie si am lasat cartela la doamna de la receptie pe care am aflat ca o cheama Lucinda.

Am iesit din hotel,plimbandu-ma pe plaja cu sandalele in mana,din neatentie m-am lovit de un corp musculos,m-am uitat in sus sa vad cine,era un baiat cu ochi ciocolatii pe are nu ai cum sa ii uiti,cu un par saten deschis.

-Imi pare rau!spun usor timida

-Nu e nimic,mai degraba ar fi o mare placere sa te lovesti de o fata ca tine.

-Mersi.spun rosind.

-Esti draguta cand rosesti,dar ce cauta o fata ca tine singura prin Dubai?

-Am castigat un concurs si excursia in Dubai era premiul.

Summer LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum