1.den

43 2 1
                                    

Pohled Míši:
Přišla jsem do třídy a první co jsem uviděla byla jmenovka s názvem Míša. Vedle na lavici bylo Michal. On ještě naštěstí nepřišel. Podívala jsem se jestli tady nejsou nějaké moje kamarádky. První koho jsem si všimla byla Teri. Ta se se mnou vůbec nebavila. Pozdravila jsem tedy někoho jiného a to Kiki. Ta mi to oplatila:"Ahoj!" Všimla jsem si také Šťepky a Anety. Ty jsou BFF. Zamávala jsem jim a šla za nimi. Pozdravila jsem je:"Ahojky, jak se máte?!" Oni odpověděli:"Čau máme se výborně!" Michal zatím přišel (bohužel). Štěpi seděla s Tondou. Pak začalo zvonit na hodinu. Přišla hnědovlasá a malá učitelka s brýlemi na nose. Přihlásila jsem se:"Paní učitelko mohla bych se nechat přesadit...prosím!?" Ona přikývla. "A kam bys chtěla?" Já jsem pokrčila rameny. Štěpka se přihlásila. A učitelka navrhla:"A co ke Šťepánce?!" Přykívla jsem. Opustila jsem Michala. Řekla jsem si pro sebe:"YES!" Šťepi byla ráda. Zbytek hodiny se přesazovalo. Tonda šel do první lavice jelikož je malí. Šel vedle Lucy. Luca je kluk s velkými brýlemi a blond vlasy. Neznala jsem ho. Jen od vidění. Byl v celku malí. Kiki seděla blízko mě vedle Petra. Zamávala jsem jí. Jsem moc ráda protože přes uličku se mnou sousedí Aneta(Šťepčina BFF). Můžu si tak povídat se svými kamarádkami. Pak jsme se seznamovali a říkali něco o sobě. Já jsem řekla:"Jmenuji se Míša hraju beach volleyball a mám doma morče a rybku." Skoro všichni u nás sportují. Kiki hraje volleyball. Šťepka taky hraje volleyball. Těšila jsem se až se se všemi lépe poznám. Hlavně s Kiki. Tehdy jsem se s ní tolik nebavila ale...to se mělo změnit. O přestávce jsem si povídala s Anet a Šťepi na Kiki jsem zapoměla. A navíc tehdy jsme ještě BFF nebyli. Vyprávěla jsem holkám jak jsem byla u moře v Chorvatsku. Asi to nikoho nezajímalo ale mě to bylo fuk. Pak začalo zvonit a paní učutelka nám začala říkat že pojedeme na Adaptační výjezd. Těšila jsem se. Navíc má být v Praze. Nebudu daleko a budu bydlet s holkama v hotelu. Pak jsme si začali domlouvat kdo s kým bude. Nakonec jsem se rozhodla že budu s Teri,Janou,Anet a Šťepkou. Anet a Šťepi původně chtěli být jen spolu ale paní učitelka jim vysvětlila, že musíme být po více než po dvou. Jana je chytrá a tmavovlasá holka. Je nižší než já. Pak nám učitelka řekla že můžeme jít domů. Vyzvedla si mně mamka. Spolu s mamkou a ségrou Lily jsme si povídali o prvním dni na druhém stupni.

New page in my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat